۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
۱۰ استراتژی خلاقانه جذب هدفمند مشتری و تبلیغات

۱۰ استراتژی خلاقانه جذب هدفمند مشتری و تبلیغات

ما دردنیای سراسر رقابت زندگی می‌کنیم،جایی که بایدبرای هررویایی که داریم بجنگیم ودرچنین دنیایی،حتما هرایده‌ای که برای کسب وکارخاصی در نظر دارید راباید امتحان کنید و از تجربیات دیگران نیز بهره ببرید.

۱ مثقال زعفران

بازار; گروه صنعت: مارک های مختلفی در بازار اقدام به فروش زعفران پوشال اعلا می کنند و آن را برحسب کیفیت، با قیمتهای مختلفی ارائه می دهند، اگر بخواهید به طور دقیق بدانید ۱ مثقال زعفران چند تومان است باید گفت این محصول در بازه قیمتی ۷۰ تا ۲۵۰ هزار تومان به فروش می رسد که دارای خواص بسیار زیاد و ارزشمندی برای بدن می باشد.

لوله پلیکا کشاورزی

یکی از لوله های پرطرفدار که در صنعت کشاورزی استفاده می شود، لوله پلیکا سفید نام دارد که رنگ آنها خاکستری می باشد و قدیمی ترین کارخانه تولید این لوله ها در کرج واقع شده است که لوله پلیکا کشاورزی نیز مناسب و ارزان بوده است و از این کالاها در شبکه های آبرسانی و در زمینه کشاورزی مورد کاربرد قرار می گیرد که از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

۱۰ استراتژی خلاقانه جذب هدفمند مشتری و تبلیغات

خرید برنج جنوب

خرید برنج جنوب از دیرباز تاکنون در سراسر دنیا شناخته شده است و دلیل این امر عطر و طعم فوق العاده آن می باشد و به همین دلیل در شهرهای شمالی و جنوبی کشور، برنج به شکل گسترده ای کشت می شود که هر یک دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصربفرد خود هستند و توانسته اند پاسخگوی ذائقه های مختلف مصرف کنندگان باشند.

۱۰ استراتژی خلاقانه جذب هدفمند مشتری و تبلیغات

کد خبر: ۱۸۴٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha