۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
آموزش جذاب موشن گرافیک

آموزش جذاب موشن گرافیک

اگر دوست دارید ویدئو های جذاب موشن گرافیک بسازید این مقاله را حتماً مطالعه کنید.

به گزارش بازار، در دنیای توسعه‌یافته امروز که ارتباطات غالبا در بستر آنلاین صورت می‌گیرد و البته کسب و کارهای اینترنتی از شیوه‌های مختلف تبلیغاتی برای رشد و توسعه خود استفاده می‌کنند، تصاویر گرافیکی از جایگاه مهمی برخوردارند. اهمیت تصاویر در حوزه آنلاین زمانی مشخص می‌شود که یک تصویر می‌تواند گویاتر از هزاران کلمه پیامی را انتقال دهد. حال تصور کنید اگر این تصاویر حرکت داشته‌باشند، چه تأثیری خواهند داشت. اگر با پلتفرم‌های دیجیتال سر و کار داشته‌باشید، حتما با موشن گرافیک نیز آشنایی نسبی دارید. اگر به موشن گرافیک علاقه داشته‌باشید، آموزش موشن گرافیک با افتر افکت از طریق شرکت در دوره‌های آموزشی و استفاده از مقالات رایگان موشن گرافیک و هم‌چنین آموزش ایلاستریتور برای طراحی موشن گرافیک مزایای بسیاری برایتان به همراه دارد. در ادامه راجع به آموزش جذاب موشن گرافیک صحبت خواهیم کرد.

موشن گرافیک چیست؟

قبل از این که راجع به آموزش موشن گرافیک با افتر افکت یا سایر نرم افزارهای موبوطه از جمله ایلاستریتور صحبت کنیم، بهتر است به درک صحیحی از معنا و مفهوم موشن گرافیک برسیم. همان‌طور که مشخص است این کلمه از دو بخش موشن به معنای حرکت و گرافیک ساخته شده‌است. حتما با تصاویر گرافیکی آشنا هستید. گرافیک در حقیقت یک هنر است و تصاویر گرافیکی نیز حاصل هنر تصویرسازی هستند که مفهوم یا پیام خاصی را به نمایش گذاشته و به مخاطب انتقال می‌دهند. حال آنچه معنا و مفهوم خاصی به موشن گرافیک می‌بخشد، هنر به حرکت درآوردن تصاویر گرافیکی است. به عبارتی موشن گرافیک مجموعه‌ای از تکنیک‌های خاص است که به ایجاد تصاویر متحرک منجر می‌شود. در یک تعریف بسیار ساده می‌توان گفت موشن گرافیک یک رشته هنر کامپیوتری است که با ساخت انیمیشن اطلاعات مشخصی را انتقال می‌دهد. حتی کاربرد آن فراتر از ارائه اطلاعات است و می‌توان آن را روایتگری دانست که داستانی کوتاه و ساده را بیان می‌کند.


توسعه علم و تکنولوژی در دنیای پیشرفته امروز این امکان را فراهم ساخته که بشر بتواند به راحتی تصورات ذهنی را به تصویر کشیده و به نوعی به آن جان ببخشد. به این ترتیب شما می‌توانید ایده‌های خلاقانه خود را با ایجاد تصاویر جذاب توضیح دهید. جالب است بدانید موشن گرافیک آن‌چنان قدرتمند است که توانسته در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات انقلاب بزرگی شکل دهد. این روزها تمامی بازاریاب‌ها و مشاغل اینترنتی برای جلب توجه مشتری از این هنر استفاده می‌کنند. اگر مقالات رایگان موشن گرافیک را مطالعه کنید، به خوبی با تمام کاربردهای این هنر تجسمی آشنا خواهید شد. به همین خاطر است که این روزها آموزش موشن گرافیک با افترافکت و ایلاستریتور تا این حد مورد توجه کاربران قرار گرفته‌است. آنچه سبب محبوبیت آموزش و ساخت موشن گرافیک و آموزش ایلاستریتور شده‌است، سادگی ساخت تصاویر متحرک نسبت به محتواهای ویدئویی تبلیغاتی است.

کاربردهای مهم موشن گرافیک

وقتی از اهمیت آموزش موشن گرافیک با افترافکت و سایر نرم افزارهای مربوطه مانند آموزش ایلاستریتور و هم‌چنین مطالعه مقالات رایگان موشن گرافیک صحبت می‌کنیم، قطعا اهداف بزرگ و کاربردهای مهمی پشت آن نهفته‌ است. از مهم‌ترین کاربردهای این تصاویر متحرک می‌توان به معرفی کمپین‌های تبلیغاتی، معرفی محصولات و خدمات، استفاده از پتانسیل‌های گسترده این هنر در راستای ساخت انیمیشن و برنامه‌های طنزگونه و سرگرم‌کننده، کاربردهای هنری، آموزش‌های ساده و کاربردی، معرفی و شرح نکات مهم در مورد مسائل مختلف، طراحی وب سایت و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. این نکته را در نظر داشته‌باشید که‌ استفاده از ابزارهای دیجیتالی مختلفی که امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و خروجی این ابزارها، به منزله یک تیر و دو نشان است و کاربران مختلفی می‌توانند با ایجاد یک همکاری پیوسته و تعامل پایدار با یک دیگر، در استفاده از این ابزارهای دیجیتال به منفعت برسند.

بنابراین با اطمینان و قطعیت می‌توان گفت که موشن گرافیک یک رشته ایده‌آل برای کسب درآمدهای دلاری است. هرچند کاربردهای مختلفی برای موشن گرافیک تعریف شده‌است، اما بیشترین کاربرد آن در بحث تبلیغات دیده‌شده و مورد توجه قرار می‌گیرد. این روزها استفاده از تبلیغات متحرک برای جذب مشتری بیشترین تأثیر را نسبت به سایر فرآیندهای بازاریابی دارد. در این راستا می‌توان کسب درآمد از طریق موشن گرافیک را توضیح داد. اگر مقالات رایگان موشن گرافیک را بررسی کنید، حتما با کاربردهای آن و هم‌چنین لزوم آموزش موشن گرافیک با افترافکت آشنا خواهید شد. اهمیت یادگیری موشن گرافیک و نرم افزارهای ساخت آن آن‌قدر بالا است که امروزه جزو مهم‌ترین و ضروری‌ترین فاکتورهای موثر در رشد بازار شناخته می‌شود. ‌ به همین خاطر است که در تمام پلتفرم‌های دیجیتال از جمله شبکه‌های اجتماعی، وب سایت و غیره رد پایی از موشن گرافیک دیده می‌شود. در ادامه راجع به آموزش افترافکت و آموزش ایلاستریتور صحبت خواهیم کرد.

راز موفقیت در آموزش موشن گرافیک با افترافکت

تا اینجا با لزوم آموزش ساخت موشن گرافیک و مطالعه مقالات رایگان موشن گرافیک در یادگیری بهتر این هنر آشنا شدید. حال ممکن است این سوال برایتان پیش آید که باید از کجا آموزش را استارت زده و چه پیش‌نیازهایی برای شروع یادگیری لازم است. قبل از هر چیزی این نکته را در نظر داشته‌باشید که برای یادگیری هر کار هنری و صنعتی، باید علاقه و هم‌چنین تمرین و تکرار فراوان داشته‌باشید و ساخت موشن گرافیک نیز از این قاعده مستثنا نیست. چه بسا ساخت تصاویر متحرک به تمرین بسیار زیادی نیاز دارد. با توجه به نیاز روزافزون ساخت موشن گرافیک‌های حرفه‌ای و خلاقانه، اگر به آموزش موشن گرافیک با افترافکت و آموزش سایر نرم افزارها از جمله آموزش ایلاستریتور بپردازید، برایتان خالی از لطف نخواهد بود. نرم افزارهای زیادی در ساخت تصاویر موشن گرافیک مورد استفاده قرار می‌گیرند که ممکن است در بین آن‌ها نام افترافکت، ادوبی پریمیر، فتوشاپ و ایلاستریتور را بیشتر شنیده‌باشید.


در بین این نرم افزارها، آموزش موشن گرافیک با افترافکت محبوبیت بسیار زیادی دارد. در واقع افترافکت به عنوان قدرتمندترین نرم افزار جهانی شناخته می‌شود و تمام موشن گرافیست‌های حرفه‌ای نیز از این نرم افزار استفاده می‌کنند. حتی تمام افرادی که به دنبال ساخت تصاویر متحرک گرافیکی هستند، در تلاشند که ساخت موشن گرافیک را با افترافکت بیاموزند و مهارت خود را به کمک این نرم افزار ارتقاء دهند. می‌توان گفت در صنعت موشن گرافیک هیچ نرم افزاری توانایی رقابت با افترافکت را ندارد. از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به قابلیت اجرای تغییرات گسترده، توان پردازشی بسیار سریع و تولید تصاویر بسیار باکیفیت اشاره کرد. در تمام مقالات رایگان موشن گرافیک نیز آموزش ساخت تصاویر متحرک با افترافکت آمده‌است. البته آموزش ایلاستریتور نیز به عنوان یک نرم افزار بسیار کاربردی محبوبیت خاص خود را دارد که در ادامه به بررسی آن نیز می‌پردازیم.

برای موفقیت در آموزش موشن گرافیک با افترافکت یک فاکتور بسیار مهم تعریف شده و آن هم خلافیت و ایده‌پردازی است. اگر خلافیت داشته و ذهن ایده‌پرداز خود را پروش دهید، می‌توانید با خلق تصاویر خاص حس و حال زیباتری به طراحی خود ببخشید. در نهایت نیز خلاقیت شما میزان موفقیتتان در مسیر درآمدزایی از راه ساخت تصاویر گرافیکی متحرک را تعیین می‌کند. آموزش صنعت موشن گرافیک از شما یک فرد خلاق می‌سازد که هر روز می‌تواند ایده‌های شکل گرفته در ذهن خود را به روایت داستانی بدل کند. تنها لازم است استفاده از ابزارهای مختلف در این نرم افزار را بیاموزید. حتی اگر این دوره آموزشی به درازا بکشد، نباید دلسرد شوید. موفقیت شما به پشتکار و اراده قوی نیاز دارد. در این مسیر نیز از مطالعه مقالات آموزش رایگان موشن گرافیک غافل نشوید. البته در نظر داشته‌باشید که در این مقالات تنها تکنیک‌ها را می‌آموزید و برای کسب مهارت به تمرین و اجرای پروژه واقعی نیاز دارید.

images_1662611225.jpg


قابلیت‌های آموزش موشن گرافیک با افترافکت

همان‌طور که گفتیم صنعت موشن گرافیک به معنای ساخت تصاویر گرافیکی متحرک است. از طرفی ذهنیت اکثر افراد در ساخت تصاویر گرافیکی متحرک نیز، کاراکترهای انیمیشن است. هر چند به دلیل شباهت‌های بین تصاویر متحرک و انیمیشن، ذهنیت این افراد چندان هم اشتباه نیست. نکته اینجا است هدف آموزش موشن گرافیک با افترافکت تنها تصویرسازی دو بعدی و سه بعدی و یا خلق انیمیشن نیست. بلکه مهم آن است انیمیشنی که می‌سازید با اهداف سفارش‌دهنده مطابقت داشته‌باشد. از آنجا که تصاویر موشن گرافیک داستانی را روایت می‌کنند، باید روند داستان با کاراکترها و تصاویری که می‌سازید، همخوانی داشته‌باشد. افترافکت قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از آن، سرعت اجزای انیمیشن را کم یا زیاد کنید و یا به تمام افکت‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته‌باشید.

از ویژگی‌های جالب افترافکت سازگاری آن با نرم افزارهای دیگر ادوبی است. به عنوان مثال شما می‌توانید تصاویر ساخته شده با فتوشاپ را به کمک این نرم افزار متحرک سازید. به همین خاطر است که در کنار آموزش افترافکت، آموزش ایلاستریتور نیز اهمیت می‌یابد. از ویژگی‌های دیگر افترافکت که در مقالات رایگان موشن گرافیک نیز آمده‌است، می‌توان به ترکیب عناصر مختلف و متحرک‌سازی آن‌ها، تغییر اندازه و جهت تصویر، اصلاح حرکت‌ها، افزایش گیرایی تصویر و غیره اشاره کرد. ‌ شما می‌توانید با آموزش موشن گرافیک با افترافکت و اعمال افکت‌های مختلف آن هر ایده‌ای را به تصویر بکشید. ‌ بهتر است بگوییم با یادگیری افترافکت می‌توانید پروژه‌های پیچیده را با کیفیت بسیار بالا بسازید و نمونه‌های ساخته شده را در فضای نرم افزار ذخیره کنید. از آنجا که این نرم افزار از رابط کاربری بسیار ساده‌ای تشکیل شده، آموزش موشن گرافیک با افترافکت را نیز برای کاربران آسان کرده‌است.


آموزش ایلاستریتور

همان‌طور که گفتیم نام افزار افترافکت با بسیاری از نرم افزارها همخوانی دارد. به همین خاطر لازم است در کنار آموزش موشن گرافیک با افترافکت به آموزش و یادگیری سایر نرم افزارها از جمله آموزش ایلاستریتور بپردازید. افترافکت و ایلاستریتور هر دو محصول شرکت ادوبی هستند. حال می‌خواهیم بدانیم نرم افزار ایلاستریتور چیست و چه جایگاهی در صنعت موشن گرافیک دارد. این نرم افزار در بین طراحان گرافیکی از مجبوبیت بالایی برخوردار است. ضمن این که ایلاستریتور بیشتر در تلفیق با فتوشاپ معنا پیدا می‌کند. با توجه به این که صنعت موشن گرافیک با تحرک تصاویر معنا پیدا می‌کند، ارتباط نرم افزار ایلاستریتور و افترافکت و تلفیق این دو در صنعت موشن گرافیک جالب توجه خواهد بود. می‌توان از بین قابلیت‌های جذاب ایلاستریتور به ساخت تصاویر متحرک با کیفیت بالا اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار نیز طراحی تصاویر سه بعدی است؛ بنابراین حضور آن در صنعت موشن گرافیک چندان هم بیراه نیست.

همان‌طور که در آموزش موشن گرافیک با افترافکت با ویژگی‌ها و ابزارهای موجود در افترافکت آشنا می‌شوید، در آموزش ایلاستریتور نیز به شناخت کاملی از محیط کاربری این نرم افزار و هر آنچه مربوط به آن است، می‌رسید. در معرفی این نرم افزار می‌توان گفت یک ابزار طراحی قدرتمند است که برای ساخت آثار برداری و افکت‌های گرافیکی استفاده شده و با سایر محصولات ادوبی سازگار است. شما می‌توانید با یادگیری این نرم افزار به خلق آثار وکتور و افکت‌های گرافیکی به همراه ابزار کنترل رنگ و براش‌های مختلف بپردازید. از ویژگی‌های ایلاستریتور که در مقالات رایگان موشن گرافیک به آن‌ها اشاره شده‌است، می‌توان قابلیت تبدیل تصویر به وکتور، ایجاد المان‌های تکرارپذیر، ساخت تصویر در اندازه‌های بزرگ برای پرینت و چاپ و هر نوع قابلیتی که طراحان گرافیک به آن نیاز دارند را نام برد. از آنجا که در ایلاستریتور به جای پیکسل از وکتور استفاده می‌شود، کیفیت هر تصویر یا المان با تغییر سایز تغییری نمی‌کند.


اگر به ساخت لوگو، اشیای گرافیکی و شخصیت‌ها در موشن گرافیک علاقه دارید، باید از ایلاستریتور استفاده کنید. در مورد آموزش ایلاستریتور یک نکته مهم را در نظر داشته‌باشید. برای این که به دنیای موشن گرافیک وارد شوید، باید از قبل با دنیای طراحی گرافیک آشنایی داشته‌باشید. به همین خاطر باید حتما با یکی از نرم افزارهای فتوشاپ یا ایلاستریتور آشنا باشید. البته لازم نیست این نرم افزار را به صورت حرفه‌ای و تخصصی دنبال کنید، چون در طی آموزش موشن گرافیک با افترافکت مهارت استفاده از ایلاستریتور نیز تقویت می‌شود، کافی است با اصول اولیه آن آشنا باشید. در این مورد نیز جای نگرانی وجود ندارد چون بیشتر دوره‌های آموزشی از صفر شروع کرده و پیش‌نیاز خاصی لازم ندارند. شما می‌توانید در مقالات رایگان موشن گرافیک تئوری ایلاستریتور را مطالعه کرده و با روانشناسی شکل و رنگ آشنا شوید.

طراحی شخصیت با ایلاستریتور

قبل از هر چیزی بهتر است به تعریف طراحی شخصیت در صنعت موشن گرافیک یا تصاویر متحرک گرافیکی برسیم. برندهای مختلف برای ایجاد ارتباط عاطفی بین مخاطبین خود و هم‌چنین معرفی بهتر محصولات و خدماتشان از عنصری به نام شخصیت یا کاراکتر در طراحی گرافیک استفاده می‌کنند. می‌توان گفت طراحی کاراکتر یا شخصیت این امکان را ایجاد می‌کند که بتوان پیام خاصی را به شکل داستان به مخاطب انتقال داد. در واقع با طراحی کاراکتر می‌توان بین داستان و تصویر شخصیت یک ارتباط برقرار کرد و از این طریق اطلاعاتی را منتقل ساخت. شما می‌توانید با آموزش ایلاستریتور کاراکترها و شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه خود را بسازید. همان‌طور که گفتیم مهم‌ترین فاکتور در صنعت موشن گرافیک و حتی آموزش موشن گرافیک با افترافکت نیز، خلاقیت است.


برای این که به ایده جذابی در طراحی کاراکتر برسید، می‌توانید قبل از شروع، تصاویر مختلف را بررسی کرده و از آن‌ها الهام بگیرید و پس از آن طرح خود را روی کاغذ پیاده کنید، این کار به موفقیت بیشتر شما در محیط کاربری نرم افزار کمک می‌کند. پس از آن به صورت حرفه‌ای پیاده‌سازی طرح را در نرم افزار آغاز کنید. در این مرحله به شناخت ابزارها، آیکون‌ها، رنگ‌ها و متریال‌های دیگر نیاز دارید. با این وجود طراحی کاراکتر یا شخصیت با ایلاستریتور بسیار ساده‌ است و اگر ضمن مطالعه مقالات رایگان موشن گرافیک، دوره آموزشی ایلاستریتور را پشت سر بگذارید، به راحتی می‌توانید کاراکترهای جذابی بسازید.

این کاراکترها در طراحی سایت، تیزر تبلیغاتی، بازی‌سازی، انیمیشن و موشن گرافیک و کاربری‌های دیگر استفاده می‌شوند. جالب است بدانید شما می‌توانید با ایلاستریتور هر طرحی که به صورت دستی ایجاد کرده‌اید را به شکل دیجیتال بر بیاورید. هیچ فرقی نمی‌کند که شما چه هدفی از این کار دارید. به عنوان مثال می‌توانید طرح دستی خود را برای ساخت یک بنر تبلیغاتی به طرح گرافیکی تبدیل کرده و یا کاراکتر یک انیمیشن را طراحی کنید. به هر حال آنچه مورد توجه قرار می‌گیرد، وجود ابزارهای متنوع در این نرم افزار و استفاده آسان از آن‌ها در راستای تحقق اهداف شما است.

images_1662611083.jpg


معرفی دوره موشن گرافیک

موشن گرافیک بیشتر از این که یک هنر باشد یک حرفه و صنعت مهم است. برای آموزش موشن گرافیک با افترافکت و ایلاستریتور، علاوه بر علاقه باید تمرین و ممارست داشته‌باشید. اکثر افرادی که به یادگیری موشن گرافیک فکر می‌کنند و یا در یادگیری آن هستند، اهدافی مانند ورود به بازار کار را دنبال می‌کنند. فراموش نکنید که با توجه به گسترش دنیای دیجیتال و استفاده گسترده از آن در سراسر دنیا، موشن گرافیست‌ها می‌توانند در هر کجای دنیا پروژه‌های مختلفی را آماده کرده و به کارفرما تحویل دهند؛ بنابراین صنعت موشن گرافیک یک حرفه آینده‌دار است. چه بسا این که افراد می‌توانند علایق درونی خود را در این حرفه دنبال کنند؛ بنابراین اگر به دنبال یادگیری حرفه‌ای هستید، باید در کنار مطالعه مقالات رایگان موشن گرافیک در دوره آموزشی آن شرکت کنید. اغلب آموزش‌ های رایگان موشن گرافیک به صورت تئوری است و شما باید این آموزش‌ها را به صورت عملی در محیط پروژه واقعی بیاموزید.

در دوره آموزش جذاب موشن گرافیک ابتدا با چیستی انیمیشن و موشن گرافیک آشنا شده و سپس سرفصل‌های آموزش ایلاستریتور با محوریت موشن گرافیک به صورت مقدماتی، آموزش موشن گرافیک با افترافکت به صورت پیشرفته، مراحل ساخت یک تصویر گرافیکی متحرک از ایده تا خروجی، بررسی قوانین طراحی گرافیک، بررسی قوانین دوازده‌گانه انیمیشن با محوریت موشن گرافیک و آموزش صداگذاری با نرم افزار پریمیر را پشت سر می‌گذارید. پس از پایان دوره نیز می‌توانید به عنوان یک موشن گرافیست حرفه‌ای وارد بازار کار شوید. برای شرکت در کلاس‌های آموزشی باید به چند نکته مهم توجه کنید. کلاس‌ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود و برای شرکت در کلاس آنلاین باید یک کامپیوتر یا لپ تاپ داشته‌باشید. در برخی کلاس‌ها نیز گوشی موبایل هوشمند کفایت می‌کند.

برای آن دسته از افرادی که به کامپیوتر علاقه داشته و با آن آشنایی دارند، کلاس موشن گرافیک با کامپیوتر بسیار جذاب است. در مورد امکانات لازم برای کلاس یک نکته وجود دارد و آن هم این است که برای رشته‌های مربوطه به آموزش نرم افزار مانند آموزش ایلاستریتور باید یک کامپیوتر یا لپ تاپ در اختیار داشته‌باشید؛ اما اگر سیستم شما به اینترنت وصل نشد، برای حضور در کلاس آنلاین آموزش موشن گرافیک با افترافکت یک گوشی همراه یا تبلت که به اینترنت متصل شود هم، کفایت می‌کند. برگزاری کلاس‌های حضوری و آنلاین در دوره آموزش موشن گرافیک مزایای بسیاری به همراه دارد. از جمله این که می‌توانید در هر کجای کشور یا حتی خارج از کشور که هستید، در این کلاس‌ها حضور یافته و در نهایت نیز مدرک معتبر موشن گرافیک را دریافت کنید. هم‌چنین می‌توانید اشکالات خود را در کلاس‌های آنلاین با همان کیفیت حضور در کلاس فیزیکی مرتفع سازید.

اگر کلاس‌های آموزشی شما به شکل نرم افزار باشد، استاد اشتراک دسکتاپ را درخواست داده و در صورت تأیید شما آموزش موشن گرافیک با کامپیوتر انجام می‌شود. به این ترتیب استاد می‌تواند تمرین‌های شما در داخل کامپیوتر را مشاهده کرده و رفع اشکال کند؛ اما اگر کلاس به صورت عملی باشد، می‌توانید با دوربین گوشی خود کارهای عملی تان را به‌ استاد نشان دهید و یا فیلم‌ها و عکس‌های گرفته‌شده از تمرین‌های خود را برای استاد ارسال کنید.

جمع بندی

موشن گرافیک یک هنر و یک صنعت پول‌ساز در دنیای تکنولوژی امروز است و بیشترین کاربرد را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات جذاب برندها و صنعت‌های مختلف دارد. برای ساخت موشن گرافیک باید با دو نرم افزار مهم افترافکت و ایلاستریتور آشنا باشید و آموزش آن‌ها را به صورت جدی و حرفه‌ای دنبال کنید. از آنجا که افترافکت به عنوان مهم‌ترین نرم افزار موشن گرافیک شناخته می‌شود، آموزش موشن گرافیک با افترافکت اهمیت بسیار زیادی در میزان موفقیت شما در این رشته دارد. آموزشگاه هنر های دیجیتال تصویرگران پویا اندیش با بیش از ۳ دهه آموزش در حوزه آموزش موشن گرافیک، هنرجویان موفق و حرفه‌ای را تربیت کرده‌اند و کارنامه‌ای موفق در زمینه ساخت ویدئو های موشن گرافیک دارند. جهت شرکت در کلاس و دوره آموزش افترافکت می‌توانید از طریق آدرس وب‌سایت https://aftereffects.ir/ با این مجموعه پرتلاش آشنا شوید و با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۵۸۰۵۰۵ و ۰۲۱۲۲۵۸۷۵۸۷ یا ۰۲۱۲۸۱۱۱۱۱۰ تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی‌های اولیه را دریافت کنید.

کد خبر: ۱۷۶٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha