۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
اتاق ایران، میزبان اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا

اتاق ایران، میزبان اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران گفت: محورهای اولین اجلاس «تجارت محصولات کشاورزی و غذا» را در سه بخش تامین مالی نوین، شبکه سازی بازار و صادرات هدفمند، عنوان کرد.

به گزارش بازار، اولین اجلاس «تجارت محصولات کشاورزی و غذا» چهارشنبه ۲۷ مهر در اتاق ایران برگزار می‌شود. اتاق ایران، میزبان اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا
بنا بر اعلام رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، امکان ثبت نام برای حضور در اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا در همین بازه زمانی فراهم خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند به صورت رایگان از مباحث این اجلاس بهره ببرند.

محسن امینی به ارائه جزئیاتی پیرامون نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و مواد غذایی پرداخت و گفت: در این همایش از فعالان اقتصادی حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی دعوت شده و قرار است با مشارکت این افراد در چارچوب نشست‌های تخصصی و جلسات هم اندیشی موضوعات مهم کشاورزی مطرح و بررسی شود.

امینی محورهای این اجلاس را در سه بخش تامین مالی نوین، شبکه سازی بازار و صادرات هدفمند، عنوان کرد و گفت: به منظور بررسی و پیشبرد هرچه بهتر اهداف اجلاس، در این برنامه از سیاستگذاران و مسوولان مربوطه نیز دعوت می‌شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران با اشاره به امکان حضور رایگان علاقه‌مندان به دو صورت مجازی و حضوری در این اجلاس، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۱۶۷۲۷ تماس بگیرند.

کد خبر: ۱۷۴٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha