۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
امروزه شاهد یکپارچگی در ارایه خدمات بیمه‌ای هستیم
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

امروزه شاهد یکپارچگی در ارایه خدمات بیمه‌ای هستیم

محمدبیگی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری شاهد پیوستگی و یکپارچگی در ارایه خدمات بیمه‌ای به مردم هستیم.

به گزارش بازار، فاطمه محمد بیگی گفت: طی سال‌های گذشته در نظام بیمه‌ای کشور عقب ماندگی‌های بسیاری از برنامه‌های توسعه چهارم، پنجم و ششم داشتیم، اما به نظر می‌رسد که در سال جاری شاهد یک پیوستگی و یکپارچگی در ارایه خدمات بیمه‌ای به مردم هستیم، البته نقش مجلس شورای اسلامی در این زمینه مهم است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: لذا در سال ۱۴۰۰ کمیته سلامت الکترونیک در کشور ایجاد شد، تا زیر ساخت و بستر لازم را برای یکپارچه سازی مدیریت داده‌ها درزمینه بیمه و ارایه خدمات بیشتر به مردم فراهم شود. با توجه به وجود هم پوشانی بیمه‌ها و وجود نزدیک به ۲ میلیون نفر فاقد بیمه در کشور به نظر می‌رسد که چاره‌ای جز استفاده از درگاه یکپارچه‌ای بیمه‌ای در کشور وجود ندارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بیمه شدند، در حوزه امضای توافق نامه سطح خدمات اتفاق خوبی میان وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت رخ داده است؛ در حوزه جوانی جمعیت نیز سازمان بیمه سلامت به عنوان یک عضو مهم دعالی بیمه سلامت به خوبی ورود کرده و امیدواریم با سامانه‌های الکترونیکی برخط و تحت پوشش قرار دادن مادران باردار بتوانیم در اجرای قانون جوانی جمعیت موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.

کد خبر: ۱۷۲٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha