۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
روند حرکت سولانا نزولی است| قیمت تا کجا ریزش خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

روند حرکت سولانا نزولی است| قیمت تا کجا ریزش خواهد داشت؟

 قیمت رمزارز سولانا طی چند هفته گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته و سرمایه گذاران منتظر ادغام آتی شبکه اتریوم و انتشار آخرین داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) آمریکا برای تصمیم گیری هستند.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز سولانا طی چند هفته گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته و سرمایه گذاران منتظر ادغام آتی شبکه اتریوم و انتشار آخرین داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) آمریکا برای تصمیم گیری هستند.

در حال حاضر، توکن SOL با قیمت ۳۱ دلار معامله می شود که حدود ۸۷ درصد کمتر از بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۱ است. ارزش بازار توکن سولانا به حدود ۱۱ میلیارد دلار کاهش یافته و آن را به نهمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان کرده است.

قیمت سولانا تحت تاثیر عملکرد سایر ارزهای دیجیتال بازار قرار داشته و از این روند مستثنی نیست. قیمت این رمزارز در ماه آگوست با افزایش قیمت اتریوم به ۲۰۰۰ دلار، به ۵۰ دلار رسید. سپس با عقب نشینی بازارهای بورس جهانی و ارزهای دیجیتال، قیمت سولانا نیز کاهش یافت. از لحاظ تاریخی، ارزهای دیجیتال نوعی همبستگی در روند قیمت با یکدیگر دارند و در صورت عدم انتشار خبر فاندامنتال منفی یا مثبت، معمولا به صورت هماهنگ با یکدیگر عمل می کنند.

اما کاتالیزور کلیدی مهم برای قیمت سولانا، ادغام آتی اتریوم است که شاهد انتقال شبکه از اثبات کار به اثبات سهام خواهد بود. این ارتقا مستقیماً بر سولانا تأثیر نمی گذارد، اما قیمت آن به دلیل همبستگی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، به چنین رویدادی واکنش نشان خواهد داد. در دراز مدت، این احتمال وجود دارد که بسیاری از توسعه دهندگان از شبکه سولانا به اتریوم کوچ کنند.

پیش بینی قیمت سولانا

روند حرکت سولانا نزولی است| قیمت تا کجا ریزش خواهد داشت؟

قیمت سولانا طی چند هفته گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. این فروش گسترده پس از شکل گیری سه قله در ماه آگوست رخ داد که نشان از ناتوانی سولانا برای شکستن مقاومت های پیش روی خود بوده باید به ید داشته باشیم که از نظر تاریخی، الگوی سه قله معمولاً یک علامت نزولی است. سولانا سپس به زیر حمایت مهم ۳۴.۶۰ دلار که خط گردن این الگو محسوب می شود، حرکت کرده و در ادامه نیز به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه نزول کرد.

بنابراین، قیمت سولانا احتمالاً به کاهش خود ادامه خواهد داد و فروشندگان حمایت کلیدی بعدی را روی ۲۵ دلار هدف قرار می دهند. احتمالاً این اتفاق در ماه سپتامبر رخ خواهد داد. حرکت به بالای مقاومت در ۳۴.۶ دلار، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۲٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha