۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
احتمال افزایش قیمت شیبا زیاد است| تعیین نقاط مقاومت و حمایت پیش رو
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت شیبا زیاد است| تعیین نقاط مقاومت و حمایت پیش رو

قیمت رمزارز شیبا اینو طی چند هفته گذشته حتی با بهبود نسبی ارزهای دیجیتال دیگر با مشکل مواجه شده و با اینحال، احتمال افزایش قیمت این رمزارز در ماه آگوست زیاد است.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز شیبا اینو طی چند هفته گذشته حتی با بهبود نسبی ارزهای دیجیتال دیگر با مشکل مواجه شده است. در حال حاضر، هر توکن SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار معامله می شود که حدود ۶۳ درصد بالاتر از پایین ترین سطح سالانه آن است.

با اینحال، قیمت طی چند روز گذشته در این محدوده باقی مانده و ارزش کل بازار خود را به حدود ۶.۴ میلیارد دلار رسانده است. با این حساب، توکن شیبا سکه بیش از ۸۸ درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.

پیش بینی قیمت شیبا اینو

احتمال افزایش قیمت شیبا زیاد است| تعیین نقاط مقاومت و حمایت پیش رو

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت SHIB طی چند روز گذشته در محدوده ای متراکم و نسبتا کم نوسان قرار داشته است. در نتیجه، قیمت همچنان در امتداد میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه در نوسان است.

به طور مشابه، میانگین محدوده واقعی قیمت (ATR) کمی به سمت پایین حرکت کرده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) به سمت نقطه خنثی در ۵۰ حرکت کرده است.

بنابراین، شیبا اینو احتمالاً در ماه آگوست یک شکست صعودی خواهد داشت؛ چراکه شکلی شبیه به الگوی سر و شانه‌های معکوس را نمودار قیمت خود تشکیل داده است. اگر این سناری عملیاتی شود، سطح مقاومت کلیدی بعدی برای رصد روی ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار خواهد بود که حدود ۳۵ درصد بالاتر از سطح فعلی است. سقوط به زیر سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۷۱ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۶۶٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha