۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
خرید چمن مصنوعی بین سنگ موزاییک برای کف حیاط

خرید چمن مصنوعی بین سنگ موزاییک برای کف حیاط

اگر به دنبال یک ایده نوآورانه و مبتکرانه برای محوطه سازی هستید ما به شما چمن مصنوعی بین سنگ وموزاییک را پیشنهاد می دهیم.

بازار؛ گروه صنعت: اگر به دنبال یک ایده نوآورانه و مبتکرانه برای محوطه سازی هستید ما به شما چمن مصنوعی بین سنگ وموزاییک را پیشنهاد می دهیم. استقاده از چمن مصنوعی بین سنگ و موازییک یک راه حل آسان و ارزان قیمت برای محوطه سازی منزل و کف حیاط می باشد.

محوطه سازی با چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک

امروزه محوطه سازی منزل و ساختمان های اداری مسئله ای بسیار مهم برای افراد، طراحان و صاحبان منازل می باشد. چرا که اولین صحنه که به محض ورود به یک ساختمان مسکونی و یا اداری به چشم بیینده می رسد محوطه آن می باشد. برای محوطه سازی و زیبا تر شدن فضا روش های متفاوت و فراوانی وجود دارد، اما محوطه سازی با زیبایی چشمگیر و ارزان قیمت بسیار کم می باشد. استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک در محوطه ساختمان یک ایده و روش عالی است. چرا که رنگ سبز چمن مصنوعی بسیار چشمگیر و جذاب بوده و احساس شادابی بی نظیری به بیننده القا می کند. در ضمن استفاده از چمن مصنوعی در کنار متریالی چون سنگ و بتن هارمونی فوق العاده ای ایجاد خواهد کرد و سبب می شود تا محوطه و فضای مورد نظر از لحاظ بصری فوق العاده به نظر برسد. استفاده از چمن مصنوعی بین سنگی به دلیل متراژ پایین چمن مصنوعی مصرفی بسیار کم هزینه و به صرفه خواهد بود و نیاز به پرداخت هزینه های اضافی نخواهد داشت. شما می توانید از چمن طبیعی نیز در بین سنگ و موزاییک استفاده نمایید و محوطه مورد نظر را دیزاین کنید. اما به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از چمن طبیعی به مرور زمان سبب آسیب به سنگ و موزاییک خواهد شد، چرا که با رشد چمن طبیعی ریشه های آن به سنگ فشار وارد کرده و محل قرار گیری سنگ را شل خواهد کرد و یا سبب ترک خوردگی سنگ خواهد شد. استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک بهد مزیای بسیاری فوق العاده ای که دارد برای شما مناسب تر خواهد بود.

خرید چمن مصنوعی بین سنگ موزاییک برای کف حیاط

مزایای چمن مصنوعی بین سنگی

نصب آسان

نصب سریع

سازگار با محیط زیست

عدم آسیب با موزاییک و سنگ

بدون نیاز به کاشت بذر

بدون نیاز به آبیاری

بدون نیاز به سمپاشی و کود دهی

بدون نیاز به چمن زنی

بدون گل و لای

ارزان و مقرون به صرفه

ماندگاری طولانی( ۱۰ تا ۱۲ ) سال

زیبایی و سرسبزی همیشگی در تمام فصول

مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش به دلیل مواد ضد UV در ساخت الیاف

قابلیت اجرا در تمام اقلیم ها

مقاومت بالا در برابر انواع شرایط جوی

استفاده از چمن مصنوعی بین و سنگ و موزاییک در حیاط

داشتن حیاط زیبا و دلنشین با درختان و گیاهان سرسبز و کفپوشی که ایمنی لازم را داشته باشد تا کودکان و حیوانات خانگی بتوانند آزادانه بازی کنند و در عین حال همیشه زیبا باقی بماند خواسته هر کسی می تواند باشد. بهترین راه حل استفاده از چمن مصنوعی حیاط می باشد. اما داشتن حیاطی زیبا و مدرن با کمترین هزینه چگونه امکان پذیر است؟

یکی از کاربرد های چمن مصنوعی حیاط استفاده از آن به صورت چمن مصنوعی نواری در بین سنگ وموزاییک می باشد. استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک در حیاط ایده ای نو و جالب می باشد که سبب زیبایی بیشتر فضای حیاط خواهد شد، بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه های بالا داشته باشید.

نصب چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک در حیاط

برای نصب چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک در حیاط ابتدا باید مدلی که مد نظر خود دارید را طراحی کنید. ممکن است شما بخواهید چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک در حیاط را به صورت راه راه، لوزی، شطرنجی، زیگراک و یا هر طرح دیگری اجرا کنید. با توجه به طرح مورد دلخواه سنگ و یا موزاییک را در محل مورد نظر نصب نمایید. این نکته را در نظر بگیرید که در طرح نواری فاصله سنگ ها می بایست بین ۵ تا ۲۰ سانتیمتر باشد و ارتفاع شیار ها می بایست ۱۰ تا ۱۵ میلیمتر باشد. برای نصب چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک بهتر است از چمن مصنوعی های با ارتفاع ۲۵ تا ۳۵ میلیمتر استفاده کنید تا چمن مصنوعی برجسته تر از سنگ و موزاییک باشد که در این صورت محوطه و حیاط زیبایی و جلوه بیشتری خواهد داشت. توجه داشته باشید ارتفاع چمن مصنوعی بیشتر از ۳۵ میلیمتر نباشد چون دچار کوبیدگی خواهد شد و نمای زیبایی نخواهد داشت.

در مرحله بعدی سطح بین سنگ، موزاییک و کاشی را آغشته به چسب چمن مصنوعی کنید سپس به اندازه فضای خالی بین شیار ها و یا مربع های شطرنجی چمن مصنوعی را برش دهید و در محل مورد نظر ثابت کنید.

خرید چمن مصنوعی بین سنگ موزاییک برای کف حیاط

انتخاب چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک

برای انتخاب چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک و خرید آن باید یک سری ویژگی های را آن بشناسید و در حین خرید به آنها توجه کنید تا خرید بهتری داشته باشید و بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید.

بکینگ محکم و قوی

محوطه و حیاط ساختمان تردد بالایی خواهد داشت. در برخی از حیاط ها خودرو نیز عبور خواهد کرد، بنابراین مهم است که چمن مصنوعی بین سنگی که در آن استفاده خواهد شد دارای بکینگ محکم و قوی باشد تا از سست شدن الیاف آن جلوگیری شود. زیرا این بکینگ است که الیاف را در جای خود ثابت نگه داشته است.

دیتکس بالا

در مکانی مانند حیاط یا محوطه ساختمان که تردد بالاست می بایست از چمن مصنوعی استفاده کرد که دیتکس بالایی داشته باشد تا در برابر فرسایش الیاف مقاوم باشد.

ارتفاع الیاف

چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک می بایست داری ارتفاع الیاف ۲۵ تا ۳۵ میلیمتر باشد تا زیبایی و جلوه بهتری داشته باشد. بالا تر از این مقدار سبب نامرتب جلوه کرده چمن مصنوعی و کوبیدگی خواهد شد.

تراکم بالا

چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک به دلیل این که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد بهتر از از تراکم بالایی برخوردار باشد تا آلودگی کمتری به خود جذب کند.

شکل سطح مقطع

چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک می بایست از شکل سطح مقطع ساده تری برخوردار باشد تا از رسوب آلاینده های فیزیکی در آن جلوگیری شود.

مقاومت در برابر نور خورشید

چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک باید دارای ویژگی ضد اشعه خورشید باشد تا در برابر نور خورشید دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نشود. در ساختار الیاف تمام چمن مصنوعی های شرکت اطلس چمن گستر مواد ضد UV به کار رفته و ضد اشعه ماورا بنفش خورشید می باشند.

خرید چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک

شرکت اطلس چمن گستر دارای بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی و می باشد. برای خرید چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک می توانید به وب سایت شرکت اطلس چمن گستر به نشانی www.atlaschaman.com مراجعه کنید و انواع نمونه محصولات چمن مصنوعی همراه با ویژگی های آن را مشاهده و قیمت های آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. ضمنا شما می توانید با مشاوران با تجربه شرکت اطلس چمن گستر تماس گرفته و مشاوره رایگان جهت خرید و نصب انواع چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک را دریافت نمایید تا خرید بهتری را تجربه نمایید. تنها هدف این شرکت ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتری می باشد.

کد خبر: ۱۶۱٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha