۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶
توسعه مشاغل دانش بنیان بدون حمایت مسئولان ممکن نیست
در گفتگو با بازار؛

توسعه مشاغل دانش بنیان بدون حمایت مسئولان ممکن نیست

گرگان- محمدی، مدیرعامل مجموعه پارسیان افروز هیرکان گفت: توسعه مشاغل دانش بنیان بدون حمایت مسئولان ممکن نیست.

کوثر محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مجموعه پارسیان افروز هیرکان، با نام تجاری دیوار سبز نیل تحت حمایت پارک علم و فناوری فعالیت می کند و تاکنون پارک از ما حمایت های فروان مادی و معنوی کرده است.

مدیرعامل مجموعه پارسیان افروز هیرکان افزود: توسعه این مجموعه نیازمند همکاری سایر نهادهای دولتی بوده و عدم همراهی می تواند به اشتغال آسیب برساند.

وی ادامه داد: طی مذاکرات انجام شده با دو دستگاه دولتی برنامه هایی برای اجرای دیوار سبز در استان گلستان داریم که امیدوارم به نتیجه برسد.

محمدی با بیان اینکه تاکنون هیچ شرکتی منحصراً در حوزه دیوار سبز فعالیت نکرده است، گفت: در حال حاضر ۱۶ متخصص در زمینه فنی، در حوزه های تولید مخزن، سیستم های آبیاری، تاسیسات روشنایی و جوشکاری ما را همراهی کرده و با توسعه این مجموعه، زمینه اشتغال گسترده تر خواهد شد.

مدیرعامل مجموعه پارسیان افروز هیرکان در خصوص نقش برگزاری نمایشگاه در توسعه مشاغل، عنوان کرد: حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان برای مجموعه ما بسیار اثرات مثبتی داشت و باعث شد از این طریق با شرکا و همکاران خود در زمینه هوشمندسازی آشنا شویم.

وی در خصوص اثرگذاری کرونا بر فعالیت های این شرکت، گفت: کرونا بزرگترین ضربه را در ابتدای مسیر به ما وارد کرد و شروع مسیر ما با همه گیری کرونا همزمان شد.

محمدی ادامه داد: این همزمانی باعث شد تا تیم ما از هم پاشیده و ما با اولین ورشکستی در حرفه خود روبرو شویم و با گذر از آن دوران، دوباره در کنار هم جمع شده و با با قدرت به مسیر خود ادامه دادیم.

کد خبر: ۱۵۷٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha