۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
از امروز تردد در سطح کشور بصورت عادی جریان دارد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی:

از امروز تردد در سطح کشور بصورت عادی جریان دارد

هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی طرح فاصله گذاری اجتماعی از امروز پاپان یافت و تردد در سطح کشور بصورت عادی جریان دارد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدکمال هادیانفر ضمن قدردانی از آحاد مردم به واسطه همکاری صمیمانه شان با پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اظهار داشت: اجرای محدودیت‌های ترافیکی که از ۸ فروردین آغاز شده بود، تاثیر چشمگیری در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از خود برجای گذاشت.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از همه همکارانم و خانواده‌های آنان که صبورانه در اجرای این طرح به صورت شبانه روزی تلاش کردند و این اقدام آن‌ها در حفظ سلامتی مردم تاثیر بسزایی داشت، تشکر می‌کنم.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: طی این مدت از روش‌های ارشادی و توصیه‌ای برای اجرای محدودیت‌های ترافیکی استفاده شد، مگر در موارد خاص که از روی ناچاری، ضمانت‌های اجرایی را اعمال کردیم.

سردار هادیانفر ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط هنوز کاملا عادی نشده است، به هموطنان عزیز توصیه می‌کنم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سردار هادیانفر به شهروندان توصیه کرد: با احتیاط کامل رانندگی کنند و از چهار تخلف عمده سرعت و سبقت غیرمجاز، بی توجهی به جلو، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی که عامل حدود ۸۰ درصد تصادفات است، پرهیز کنند.

کد خبر: ۱۵٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha