۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
 ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق واحدهای راکد و غیرفعال در مازندران پرداخت شد
معاون استاندار مازندران:

۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق واحدهای راکد و غیرفعال در مازندران پرداخت شد

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق و بازگشت واحدهای تعطیل شده و غیرفعال به مدار تولید در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور عصر سه شنبه در حاشیه ستاد رفع موانع تولید، میزان مصوبات ستاد تسهیل و رونق تولید را تاکنون ۳۰۰ مصوبه بیان کرد و گفت: با این مصوبات بیش از ۱۲۴ واحد تولیدی راکد و غیرفعال به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اظهار اینکه حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای بازگشت دوباره واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال به چرخه تولید پرداخت شده است تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری در بخش صنعتی استان در سال جاری نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به بازگشت دو تا سه هزار کارگر با احیای واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد بر سر کار ادامه داد: در سال جاری هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه صنعت استان صورت گرفته است که پیش بینی می شود این میزان تا پایان سال دو برابر شود.

معاون استاندار مازندران به طرح های در دست اجرای صنعتی بزرگ در استان اشاره کرد و گفت: چهار طرح بزرگ صنعتی در استان در دست اجرا است که پیشرفت فیزیکی ان بیش از ۸۰ درصد است و تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

کد خبر: ۱٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha