۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
تاکید مدیر عامل سایپا بر استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان

تاکید مدیر عامل سایپا بر استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان

مدیر عامل گروه سایپا بر استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان در تامین قطعات با کیفیت مورد نیاز این خودروسازی تاکید کرد.

به گزارش بازار، محمد علی تیموری مدیر عامل گروه سایپا گفت: همه واحدها و شرکت‌های زیر مجموعه باید ضمن ارتباط موثر با دانشگاه‌ها، بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان داخلی را که توان طراحی و تولید قطعات با کیفیت دارند در اولویت کار خود قرار دهند.

بر اساس این گزارش مدیر عامل سایپا با اشاره به شعار سال مبنی بر " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، در ابلاغیه‌ای خطاب به معاونان، مدیران و شرکت‌های زیرمجموعه گفت: همه مواد و قطعاتی که امکان تولید آن در کشور وجود دارد و ظرفیت خطوط تولید را تامین می‌کند، واردات آن در گروه خودروسازی سایپا ممنوع است. از این رو امیدواریم شرط لازم و کافی تولید اقتصادی که همان کیفیت است در همه زنجیره تامین رعایت شود.

تیموری همچنین در این ابلاغیه آورده است: منویات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» سرلوحه فعالیت‌های گروه خودروسازی سایپا قرار خواهد گرفت تا با رونق تولید و بالا رفتن بهره‌وری، اشتغال نیز افزایش یابد.

وی در بخش دیگر این ابلاغیه بر ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی تاکید کرده است: در سال ۱۴۰۱ ضمن افزایش میزان و اقتصادی کردن تولید، تلاش می‌کنیم با افزایش کیفیت محصولات و خدمات، سطح رضایت از محصولات گروه خودروسازی سایپا را افزایش دهیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha