۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کمیسیون صنایع مجلس خسارات صنوف ناشی از کرونا را پیگیری می کند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

کمیسیون صنایع مجلس خسارات صنوف ناشی از کرونا را پیگیری می کند

مقدسی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کرونا آسیب های جدی را به صنوف و واحدهای تولیدی وارد کرده است گفت: کمیسیون صنایع مجلس خسارات صنوف ناشی از کرونا را پیگیری می کند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، سید مهدی مقدسی در نشست با هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با اشاره به تبعاتی که کرونا بر روی مشاغل مختلف داشته است، گفت: کرونا علاوه بر اینکه اقتصاد جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است در داخل کشور و استان مرکزی هم یکسری مشکلات برای واحدهای تولیدی و صنوف به وجود آورده است.

مقدسی با اشاره به اینکه کرونا آسیب های جدی را به صنوف و واحدهای تولیدی وارد کرده است اظهار کرد: این آسیب ها به واحدهای تولیدی و اصناف به واسطه تعطیلی صنوف از اوایل اسفندماه برای حفظ جان هم وطنان به وجود آمد.

وی ادامه داد: به منظور آشنایی با دغدغه های و مشکلات صنوف در این مدت بنده با مسئولین اتاق اصناف کشور و استان در تماس بوده ام و یکسری پیشنهادات تنظیم شده و به دولت ارائه شد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات دولت در زمینه کمک به اصناف در خصوص معافیت های مالیات و پرداخت تسهیلات بیان کرد: دولت باید این مصوبات را در اسرع وقت اجرایی کند البته کمیسیون صنایع مجلس هم پیگیر است مصوبات به صورت کامل اجرایی شود.

مقدسی اضافه کرد: امروز هم در جلسه ای که با هیات رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی داشتیم دغدغه صنوف استان جمع بندی شد تا در جلسه آینده کمیسیون صنایع برای خیلی از اصناف که آسیب جدی دیده اند برنامه ریزی شود و اعتبارات مورد نیاز در بودجه دیده شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عدم حمایت از چرخه تولید، اقتصاد و صنوف به نابودی آن‌ها منتهی می‌شود، زیرا بسیاری از شرکت‌ها و کارخانجات که تعطیل هستند.

کد خبر: ۱۳٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha