۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
افزایش هزار و ۲۶۴ پورت تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در شهرستان سقز
مدیر مخابرات کردستان خبر داد:

افزایش هزار و ۲۶۴ پورت تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در شهرستان سقز

سنندج – مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش هزار و ۲۶۴ پورت تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در شهرستان سقز خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اعلام این مهم که توسعه و ارتقا ظرفیت و سیستم های مخابراتی با هدف بهبود سطح کیفی و کمی خدمات مخابراتی، از جمله استراتژی های دارای اولویت این مجموعه است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۲۶۴ پورت تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در شهرستان سقز ظرفیت سازی شده است.

وی به شهرستان سقز به عنوان دومین شهرستان استان به لحاظ وسعت جغرافیایی اشاره کرد و گفت: به واسطه ی جمعیت چشمگیرِ ساکن در این شهرستان و پاسخگویی به نیاز مردم و مشتریان به محصولات و سرویس های مخابراتی اقدامات توسعه ایی قابل توجهی در شهرستان سقز صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تا کنون، یک هزار و ۲۶۴ پورت تلفن ثابت و ADSL در قالب ۱۹ طرح در سطح شهرستان سقز با سرمایه گذاری ۷ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال ظرفیت سازی شده است.

وی ضمن یادآوری تعداد پورت های دایری جدید در سال جاری، افزود: از این رقم تعداد ۶۵۶ پورت آن مربوط به تلفن ثابت و ۶۰۸ پورت اینترنت پرسرعت مخابرات است.

حکمت با اعلام اینکه در حال حاضر سرویس VDSL نیز در شهرستان سقز به مشتریان واگذار شده است، افزود: هم اکنون ۲۵۶ پورتِ منصوبه VDSL دیگر در شهرستان سقز وجود دارد که در آینده نزدیک، زمان ثبت نام از مشتریان برای استفاده و بهره مندی از این سرویس مخابراتی اعلام می شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه زیر ساخت های مخابراتی برای واگذاری و ارائه پورت های دایر شده در شهرستان سقز فراهم است، گفت: به محض اعلام نیاز از سوی مشتریان نسب به ارائه سرویس مورد نظر مشترک در محل اقدام خواهد شد.

وی به تلاش جمعی همکاران مخابراتی درتمام حوزه ها اشاره کرد و گفت: از آنجایی که رعایت اصل مشتری مداری و جلب رضایت و اعتماد آنها نسبت به برند پر افتخار مخابرات همواره در دستور کار این مجموعه قرار دارد، در این راستا نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

حکمت رشد سریع تکنولوژی ها و سرویس های مخابراتی را یادآورشد و اضافه کرد: مخابرات منطقه کردستان در این راستا همگام با استاندارهای جهانی در حوزه مخابرات و ارتباطات گام بر می دارد و مشتریان استان نیز در سطح کلاس جهانی از محصولات مخابراتی استفاده می کنند.

وی کابلکشی فیبر نوری و ارائه سرویس FTTHرا از جمله سرویس مخابراتی نوین در سطح جهان دانست و گفت: خوشبختانه شرایط بهره مندی شهروندان از این سرویس و زیر ساخت مخابراتی در استان فراهم است.

وی بیان کرد: پروژه های در دست اقدام دیگری در حوزه سیستم های مخابراتی وجود دارد که پس از اتمام، در چرخه واگذاری و ارائه به مشتریان قرار می گیرد.

کد خبر: ۱۳۶٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha