اعتبار گواهی‌نامه‌های اتاق ایران در ممیزی مراقبتی تمدید شد

اعتبار گواهی‌نامه‌های اتاق ایران در ممیزی مراقبتی تمدید شد

اعتبار گواهی‌نامه‌های اتاق ایران در ممیزی مراقبتی دوم در سه حوزه استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵، ایزو ۲۶۰۰۰:۲۰۱۰۰ و HSE-MS تمدید شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، اتاق بازرگانی ایران به همت مدیران ارشد و نمایندگان واحدها در سیستم مدیریت کیفیت، موفق شد در ممیزی مراقبتی دوم که به صورت آنلاین در سه حوزه استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵، ایزو ۲۶۰۰۰:۲۰۱۰۰ و HSE-MS انجام شد؛ نسبت به تمدید اعتبار گواهینامه‌ها و تقدیر نامه‌های خود اقدام کند.

در سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ به مانند نسل‌های گذشته این استاندارد فرآیندهای کاری واحدها و اندازه‌گیری شاخص‌های عملکرد این فرآیندها به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار گرفت تا در صورت نیاز به رفع کاستی‌ها از طریق اقدام اصلاحی اقدام و به بهبود مستمر و تعالی سیستم کمک کرد.

در استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ که ناظر به وظایف بنگاه‌ها در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است، اتاق در حوزه‌های مربوط به این استاندارد که عبارتند از : حاکمیت سازمانی، حقوق بشر، شیوه‌های کارگری، مسئولیت نسبت به محیط زیست، انصاف در عملکردهای سازمانی، مسائل مربوط به حمایت از مصرف‌کننده و توسعه جامعه، طبق برنامه‌های تعریف شده در این حوزه‌ها اقدامات داوطلبانه خود را در معرض داوری و ممیزی مربوطه قرار داد.

در بخش HSE-MS با توجه به اداری بودن محیط سازمانی اتاق ایران به برنامه‌هایی همچون انجام معاینات شغلی، استقرار پزشک طب کار، انجام ارزیابی‌های عوامل زیان‌آور و سنجش اثرات زیست محیطی و امکان سنجی پیاده‌سازی و استقرار مدیریت سبز اشاره شد.

کد خبر: ۱۳۵٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha