۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
افرانت حامی نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت های فردی در کسب و کار شد

افرانت حامی نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت های فردی در کسب و کار شد

نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت های فردی در کسب و کار با محوریت سندروم مدیریت سقف شیشه ای با عنوان یلدای آموزشی ایران، 3 دیماه در محل تالار وحدت برگزار شد.

بازار; گروه صنعت: به گزارش روابط عمومی افرانت، افرانت با ماموریت افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان و خلق آینده‌ای بهتر برای جامعه با ارایه خدمات و راهکارهای فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) متنوع ارزش آفرین برای کسب و کارها در کشور؛ حامی مالی نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت های فردی در کسب و کار با محوریت " سندروم مدیریت سقف شیشه ای " شد.

در این همایش یک روزه که با حضور اساتید، سخنرانان، استراتژیست های بازاریابی و فروش و جمع کثیری از مدیران بخش های دولتی و خصوصی ایران در حوزه برندهای خاص برگزار شد، فرصتی برای مشتریان خود فراهم نمود تا با حضور در این کنفرانس علمی علاوه بر ارتقاء سطح دانش خود در کسب و کار بتوانند تجربیات خود را با متخصصان، فعالان حوزه مدیریت و کسب و کار به اشتراک بگذارند.

افرانت ارایه دهنده سرویس ها و خدماتی نظیر دیتاسنتر ابری VDC (متاکلود)، سرور ابری Cloud Server، فضای ذخیره سازی ابری Object Storage، سرویس پشتیبان گیری Backup Services، DNS ابری و سرویس ایمیل سازمانی Enterprise Email و خدمات پرسرعت به سازمان‌ها و کسب‌ وکارها به عنوان رکن اصلی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت کشور می باشد.

کد خبر: ۱۲۵٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha