۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام زنجان مهمترین مطالبه مردمی از رئیس جمهور است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام زنجان مهمترین مطالبه مردمی از رئیس جمهور است

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از خواسته‌های مهم مردم استان است،گفت: اعتبارات لازم به این طرح‌ها اختصاص یابد. 

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار به خواسته‌های استان زنجان از دولت سیزدهم  اشاره کرد و گفت: انتظارات و مشکلات استان زیاد است و نیازمند مساعدت ویژه است. 

وی اظهار کرد: اولویت نخست برای استان تعیین تکلیف مسائلی است که برای استان بسیار مهم است و موضوع تخصیص آب برای حل چالش‌های آبی مورد تاکید بوده و باید مسئولین فکری به این مشکل بکنند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام  از خواسته های مهم استان زنجان است،گفت: مبلغ کمتری برای تکمیل این طرحها نیاز است و اعتبارات لازم به این طرح اختصاص یابد. 

طاهری با بیان اینکه تکمیل سدهای مراش و بلوین، تکمیل راه‌ها و پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین هم از دیگر خواسته های استان است،ابراز داشت: جذب اعتبارات بانک‌ها در حوزه تولید، اشتغال و سرمایه گردش خواسته استان است.

وی افزود: از رئیس جمهور و هیئت همراه درخواست داریم به این خواسته ها عمل کنند تا این استان هم در ریل توسعه همه جانبه قرار بگیرد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت جدی دولت از فعالان اقتصادی تاکید کرد و یاد آورشد: این استان ظرفیت های بسیار خوبی در بخش های مختلف دارد ولی آن طور که باید از این فرصت ها به خوبی استفاده نشده است. 

کد خبر: ۱۱۷٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha