۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
 مسکن ملی در ۲۳ شهر مازندران احداث می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد:

مسکن ملی در ۲۳ شهر مازندران احداث می شود

ساری - مدیرکل راه و شهرسازی مازندران سهمیه استان را در فاز اول طرح ملی مسکن ۱۸ هزار واحد اعلام کرد و گفت: این طرح در ۲۳ شهر برای متقاضیان اجرا می شود.

سید محمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار، ساخت مسکن برای اقشار جامعه از جمله افراد نیازمند را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: در راستای اجرای طرح ملی مسکن در فاز اول ۱۸ هزار واحد مسکونی در استان احداث می شود و متقاضیانی که دارای واجد شرایط باشند صاحبخانه می شوند.

وی با بیان اینکه در راستای طرح ملی مسکن در کشور طی دو سال آینده ۴۰۰ هزار واحد احداث می شود گفت: در فاز اول طرح ملی مسکن که در ۲۳ شهر استان اجرا خواهد شد متقاضیان می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

نظری زمان ثبت نام برای طرح مسکن ملی را در استان ۲۳ آذرماه بیان کرد و گفت: آورده ۳۰ میلیون تومانی و داشتن شرایطی نظیر حداقل پنج سال سکونت در شهر و توان بازپرداخت تسهیلات وام به مبلغ ۱۲ میلیون ریالی از جمله شروط برای ثبت نام در طرح ملی مسکن است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران همچنین با اشاره به سهمیه ۷۱ هزار واحدی مسکن مهر در استان گفت: درصد قابل توجهی از این طرح پایان یافته و مابقی باید تا پایان سال جاری نهایی و پرونده این پروژه در استان بسته شود.

کد خبر: ۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha