۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
عرضه مرغ در بازار افزایش یافت | کاهش ۵ هزار تومانی قیمت هر کیلو مرغ منجمد
وزیر دادگستری:

عرضه مرغ در بازار افزایش یافت | کاهش ۵ هزار تومانی قیمت هر کیلو مرغ منجمد

گرمسار- وزیر دادگستری با بیان اینکه عرضه مرغ در بازار افزایش می‌یابد، گفت: در ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ کیلوگرمی ۲۰ هزار تومان مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، امین حسین رحیمی صبح پنجشنبه در حاشیه سفر به گرمسار در قابل نهمین سفر استانی کابینه سیزدهم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رییس‌جمهور در تهران برگزار شد، تاکید کرد:  تصمیمات تازه‌ای برای کاهش قیمت مرغ منجمد و افزایش توزیع گرفته شده است. 

وی با بیان اینکه برخورد با افزایش قیمت خودسرانه دو شرکت تاکسی اینترنتی پس از اختلال در شبکه توزیع بنزین گرفته شده است، تاکید کرد: تشدید برخورد با متخلفان در دستور کار قرار دارد.  

وزیر دادگستری بیان کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار روز گذشته مصوب شد مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان، به قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در میدان‌های میوه و تره‌بار تغییر وضعیت دهد تا راحت تر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد

رحیمی گفت: یکی از ایرادات در ابتدای دولت عدم هماهنگی بین چند دستگاه  و وزرات خانه است با دستور رئیس جمهور انسجام ایجاد شد و اکنون زیر نظر معاون رئیس جمهور تشکیل جلسه می دهد.

وی با بیان اینکه در درون دولت کمیته اقدام مشترک نیز تشکیل شده شده است، تاکید کرد: بحث نظارت توسط این کارگروه پیگیری و برای استفاده از ظرفیت مردمی برنامه ریزی می شود تا نظارت بر بازار کامل شود.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha