۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
اولین نمایشگاه گردشگری مجازی کشور در اردبیل رونمایی می شود
مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:

اولین نمایشگاه گردشگری مجازی کشور در اردبیل رونمایی می شود

اردبیل - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از رونمایی اولین نمایشگاه گردشگری مجازی کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فلاحی صبح شنبه در جلسه بررسی برنامه های اداره کل میداث فرهنگی اردبیل در سال جهش تولید گفت: اولین نمایشگاه گردشگری مجازی کشور در این استان در دست طراحی است و بزودی رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت های زمانی و مکانی و همچنین هزینه بر بودن برگزاری نمایشگاه های گردشگری، واحد روابط عمومی اداره کل با همکاری استانداری اردبیل اقدام به طراحی سایتی جامع  کرده است که با رونمایی از آن جهش مهمی در معرفی جاذبه های گردشگری استان در سطح ملی و بین المللی خواهد بود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل تصریح کرد: در این نمایشگاه مجازی با بهره گیری از بستر وب بیش از مورد از جاذبه های طبیعی، تاریخی-فرهنگی وانواع  گردشگری معرفی می شود و سعی شده تا علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری، تولیدات حوزه صنایع دستی و ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری استان نیز معرفی شود.
 
 دبیر ستاد خدمات سفر استان اردبیل اضافه کرد : این نمایشگاه در حال حاضر در دو زبان فارسی و انگلیسی در حال تکمیل است و سعی داریم در آینده نزدیک چندین زبان دیگر از جمله ترکی استانبولی، آذری، چینی و آلمانی و عربی را نیز اضافه کنیم.
 
گفتنی است در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، سه سایت و سه نرم افزار همراه در حوزه گردشگری الکترونیک استان اردبیل با حضور وزیر میراث فرهنگی رونمایی شد.

کد خبر: ۱۱٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha