۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
بررسی مشخصات و قیمت ام وی ‌ام X۲۲ در بازار خودرو

بررسی مشخصات و قیمت ام وی ‌ام X۲۲ در بازار خودرو

قلب تپنده خودروهای ام وی ‌ام در دستان مدیران خودرو است. خودرویی که از زمان ورودش به بازار ایران تا به امروز توانسته افراد زیادی را شیفته خودش کند.

به گزارش بازار، قلب تپنده خودروهای ام وی ‌ام در دستان مدیران خودرو است. خودرویی که از زمان ورودش به بازار ایران تا به امروز توانسته افراد زیادی را شیفته خودش کند و کسانی که مالک یکی از نمونه‌های ام وی ‌ام  می‌شوند را روز به روز بیشتر! برای خریدام وی ‌ام به چه چیزهایی توجه می‌کنید؟ اینکه یک خودروی شیک، امروزی و در عین حال جمع و جور داشته باشید که از سواری با آن لذت می‌برید چطور است؟ ام وی ‌ام X۲۲ همان چیزی است که می‌تواند انتظار شما را برای داشتن یک کراس اوور حرفه‌ای و جمع و جور برآورده کند.

مشخصات خودرو پرطرفدار ام وی ‌ام X۲۲

این خودروی چینی ظاهری شبیه به خودروهای اجدادش ندارد! در واقع طراحی‌ام وی ‌ام X۲۲ آن را هم رده با خودروهای خارجی مدرنی قرار داده که تا قبل از آن هیچ‌کدام از خودروهای چینی حتی به گردپای آن‌ها هم نمی‌رسیدند.

چراغ‌های درشتی که این خودرو دارد، به خوبی روی بدنه آن نشسته‌اند و نقش پررنگی در زیبایی ظاهری و بزرگ به نظر رسیدن خودرو دارند. پیشرانه چهار سیلندری ۱.۵ لیتر، قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک و پنج سرعته دستی، از جمله ویژگی‌های این خودروی چینی هستند. برای استفاده از MVM X۲۲ باید سوختی معادل ۶.۱ لیتر را برای هر ۱۰۰ کیلومتر در نظر داشته باشید.

اما طراحی داخلی این خودرو هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد! طراحی اسپرت جوان‌پسند این ماشین، همان چیزی است که قیمت ام وی ‌ام  X۲۲ را در دومین رتبه برای انتخاب آن قرار می‌دهد. البته طراحان این ماشین چینی به این موضوع توجه داشته‌اند که، میزان اسپرت بودن از استفاده همگانی خودرو کم نکند و حتی خانواده‌ها هم در نگاه اول با دید خریدارانه MVM X۲۲ را تماشا کنند.

در نهایت، این خودرو برای خانواده‌های چهار یا پنج نفره که قدی متوسط دارند هم مناسب است و بلندقدها ممکن است موقع استفاده از آن دچار مشکل شوند!

شرایط پیش فروش مدیران خودرو و قیمت ام وی ‌ام  X۲۲

برای کسانی که به دنبال خرید این خودروی چینی اسپرت هستند خبر ویژه‌ای داریم، شرایط پیش فروش مدیران خودرو بار دیگر این امکان را برای دوستداران خودروهای چینی فراهم کرده است که، در کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت مالک خودروهای دلخواهشان شوند. در بین ماشین‌های ارائه شده در این طرح، نام و قیمت ام وی ‌ام  X۲۲ هم دیده می‌شود.

طبق شرایط پیش فروش مدیران خودرو برای مهرماه سال ۱۴۰۰، قیمت روز خودرو صفر ام وی ‌ام  X۲۲ عدد ۴۱۱,۷۱۳,۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید که این طرح برای فروش فوری محصولات مدیران خودرو ارائه شده و مهلت تحویل در نظر گرفته شده برای هرکدام از خودروها ۳۰ روزه (۶۰ روز کاری) است.

شرایط پیش فروش MVM مدیران خودرو

پیش فروش ام وی ام x22

اگر بار اولتان است که از مدیران خودرو خرید می‌کنید و قصد دارید مالک اولین خودروی‌ام وی ‌ام عمرتان شوید، با خودرو ۴۵ همراه باشید. ما نکاتی که برای خرید محصولات مدیران خودرو و مخصوصاً خودروهای ام وی ‌ام ارائه شده را با شما در میان می‌گذاریم:

تمام قیمت‌های ارائه شده توسط مدیران خودرو قطعی است و نیازی نیست که درباره ایجاد تغییرات در آن‌ها نگران باشید.

همه خودروهای ارائه شده توسط این کمپانی در زمان پرداخت اقساط، دارای بیمه بدنه هستند.

نرخ سودی که برای تسهیلات پیش فروش ام وی ‌ام در مدیران خودرو در نظر گرفته شده ۲۱ درصد است.

برای خریدام وی ‌ام می‌توانید فقط رنگ‌هایی را انتخاب کنید که در سیستم فروش مشخص شده‌اند.

تمام محصولاتی که از مدیران خودرو می‌خرید دارای سرویس رایگان اولیه هستند.

هزینه بیمه شخص ثالث خودروهای ام وی ‌ام پیش فروش شده به مدت یک سال بر عهده مدیران خودرو است.

هزینه بیمه بدنه را باید در سال اول به صورت نقدی بپردازید؛ اما برای سال‌های بعد امکان پرداخت این مبلغ به صورت اقساطی وجود دارد.

ثبت نام خرید خودروام وی ‌ام تنها از طریق وب سایت رسمی مدیران خودرو انجام می‌شود.

مدت زمانی که برای بازپرداخت اقساط خودروهای فروخته شده توسط این کمپانی در نظر گرفته شده بین ۱۲ تا ۶۰ ماه است.

برای خرید خودرو امکان واریز پیش پرداخت به صورت منعطف در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید ۳۰، ۴۰ یا ۵۰ درصد مبلغ تعیین شده را به صورت پیش پرداخت واریز کنید.

مدیران خودرو امکان استفاده از تسهیلات ۵۰، ۶۰ و ۷۰ درصدی را برای خریداران خودش فراهم کرده است.

پس از بررسی قیمت ام وی ‌ام X۲۲ و سایر محصولات مدیران خودرو، تنها ۷۲ ساعت برای نهایی کردن خریدتان فرصت دارید. در غیر این صورت خرید شما لغو می‌شود.

اگر به خودروهای چینی و مخصوصاً مدل‌های مختلف ام وی ‌ام علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم از وب سایت خودرو ۴۵ برای کسب اطلاعات کامل درباره مشخصات ام وی ‌ام X۲۲ و هم‌خانواده‌هایش کمک بگیرید.

در خودرو ۴۵ می‌توانید از آخرین اخبار شرایط پیش فروش مدیران خودرو باخبر شوید و به هیچ عنوان فرصت طلایی خرید محصولات چینی مورد علاقه خودتان را از دست نمی‌دهید.

با خودرو۴۵ همراه باشید و از آخرین اخبار دنیای خودروهای داخلی و خارجی مطلع شوید.

   

کد خبر: ۱۱۰٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha