۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
عزمی برای اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار وجود ندارد
احسان خاندوزی:

عزمی برای اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار وجود ندارد

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: خوشبختانه برای بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید قوانین خوبی در کشور وجود دارد که قانون اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار از جمله این موارد است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، احسان خاندوزی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با رادیو اقتصاد گفت: لازمه جهش تولید در اقتصاد ایران برداشتن سنگ ها از پیش پای تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی است.

خاندوزی افزود: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی امروز با موانع و مشکلات زیادی مواجه هستند.   بسیاری از این گرفتاری ها از سوی دستگاه های دولتی و اجرایی برای فعالان اقتصادی در کشور ایجاد شده است.

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم گفت: برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها در کشور باید به نحوی باشد که انگیزه تولید و فعالیت های اقتصادی به معنای واقعی در جامعه تقویت و سرمایه ها به سمت فعالیت های مولد سوق پیدا کنند.

وی افزود: فضای کسب و کار در کشور امروز به گونه ای که بخش زیادی از سرمایه ها به سمت تولید هدایت نمی شود.

خاندوزی بیان داشت: دولت، مجلس و دیگر دست اندرکاران باید با تدابیر لازم از جمله شفافیت اطلاعات اقتصادی، وضع مالیات های عادلانه، تسهیل در صدور مجوزها، حذف قوانین دست و پاگیر و به یک معنا اصلاح و بهبود فضای کسب و کار موازنه را به نفع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تغییر داد.

وی گفت: متاسفانه دریافت مجوز برای فعالیت های اقتصادی در کشور بسیار سخت و طاقت فرساست که باید این شرایط تسهیل شود.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم افزود: خوشبختانه برای بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید قوانین خوبی در کشور وجود دارد که قانون اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار از جمله این موارد است. متاسفانه هیچ عزم و همتی برای اجرای این قوانین در کشور وجود نداشته و ندارد.

خاندوزی اضافه کرد: اقدامی که مجلس یازدهم باید در دستور کار خود قراردهد اینکه از توان نظارتی خود برای مکلف کردن دستگاه های دولتی به اجرای این قوانین استفاده کند.
وی یادآورشد: بدون شک با اصلاح و بهبود فضای کسب و کار انگیزه برای سرمایه گذاری و تولید در کشور دوچندان خواهد شد.

کد خبر: ۱۰٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha