۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
مجلس مانع از اجحاف در حق واحدهای تولیدی شود
احمد صفری خواستار شد

مجلس مانع از اجحاف در حق واحدهای تولیدی شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس می‌گوید: مجلس وظیفه دارد نظارت خود را بر عملکرد دستگاه‌های مرتبط با واحدهای تولیدی افزایش داده و مانع از اجحاف در حق آن‌ها شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد صفری در رابطه با نامگذاری سال به عنوان "جهش تولید" ازسوی مقام معظم رهبری، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند جهش تولید نباید در حد شعار باقی بماند بلکه باید به طور عملی به آن پرداخته شود، همچنین با توجه به اینکه وابستگی بودجه به نفت کاهش یافته، انتظار است جهش تولید با قدرت اتفاق بیافتد به همین دلیل امید است وزرای وزارتخانه‌های نفت، صمت و...  دست در دست هم این مهم را امکان پذیر کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر شهرک‌های صنعتی از ظرفیت خود کامل استفاده نمی‌کنند به همین دلیل بیکاری در شهرستان‌هایی همچون کرمانشاه بیداد می‌کند، افزود: این واحدهای صنعتی توان پرداخت تسهیلات دریافتی خود را ندارند در حالی که با رونق آنها، تعداد کثیری نیرو مشغول به کار شده و جهش تولید به معنای واقعی اتفاق خواهد افتد و در ادامه نیاز داخلی و خارجی به محصولات مختلف تامین می‌شود.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ تحریم ها فرصتی برای کاهش وابستگی و رسیدن به خوداتکایی در تولید بسیاری از محصولات است. نمونه‌ای وابستگی غیرقابل قبول در روزهای اخیر با کمبود ماسک، موادضدعفونی کننده و دستکش نمایان شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: مجلس نیز وظیفه دارد نظارت خود را بر عملکرد دستگاه‌های مرتبط با واحدهای تولیدی افزایش داده و مانع از اجحاف در حق آن‌ها شود.

کد خبر: ۱۰٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha