۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
بهترین نوع تبلیغ با کمترین هزینه برای مشاغل

بهترین نوع تبلیغ با کمترین هزینه برای مشاغل

تابلو تبلیغاتی سردر انواع مختلف و کاربردهای متنوعی دارد که متناسب با نیاز و سلیقه ی مالکین مشاغل و اصناف از تابلو تبلیغاتی صنایع بزرگ گرفته تا تابلو مغازه قابل تطبیق می‌باشد.

به گزارش بازار، امروزه با گسترش چشم­گیر فعالیت­‌های فراگیر اقتصادی به جرأت می‌توان گفت شاه ­کلید گشایش یک کسب و کار، تبلیغات است و در این بین تبلیغات محیطی جنبه ­ای غیرقابل انکار دارد. حجم انبوه تابلو تبلیغاتی در خیابان­‌های مشهور نیویورک و توکیو تبدیل به جاذبه ­ی گردشگری برای عکس­‌های یادگاری سلفی توریست‌­های بی‌­شمار شده است و مشهورترین برندهای بین‌المللی برای به ­دست آوردن تابلو تبلیغاتی شکیل ­تر، دست به رقابت­‌های هنگفتی می زنند.

گستردگی بازار و تنوع بی حد و حصر محصولاتی که هر روز با فناوری‌های نوآورانه به ­روزرسانی می‌شوند اصناف مختلف را ناگزیر می‌سازد تا برای بقا و ترقی در بازار به فکر بهترین روش­‌های تبلیغات بیفتند. وسعت زمینه‌­های تبلیغات از تیزرهای تلویزیونی گرفته تا تابلو تبلیغاتی انتخاب­‌های فراوانی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد که البته انتخاب­‌های آسانی نیستند. حضور در پلت فرم‌­های تبلیغاتی و رسانه­ ای مانند تلویزیون و رادیو و یا صفحات اول مجلات و روزنامه­‌های مشهور علی رغم صرف هزینه‌­های هنگفتی که مالکین صنایع و مشاغل برای ساخت کلیپ‌­ها و بنرهای تبلیغاتی خود متحمل می‌شوند با تعرفه پرداختی چند صد میلیونی رسانه­‌های عمومی رو به رو خواهند بود که گاهی بازخورد قابل ملاحظه­‌ای نیز مشاهده نخواهند کرد.

در این بین اما می توان بهترین نوع تبلیغ با کمترین هزینه برای مشاغل را انتخاب تبلیغات از طریق تابلو تبلیغاتی سر در دانست. از جمله دلایل و مزایای این انتخاب بهینه و اصولی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هزینه‌­های مقرون به صرفه ی تهیه و کاربری تابلو تبلیغاتی در قیاس با سایر پلت­ فرم‌ها

مدت زمان طولانی بازده تابلو تبلیغاتی سر در به نحوی که با یک بار سرمایه گذاری سال­‌ها می‌تواند نظر مخاطبین خود را جلب کند

تنوع خلاقانه ­­ی محصولات تابلو تبلیغاتی که می تواند بر روی مخاطبین و مشتریان تأثیرگذار باشد

عدم محدودیت تبلیغ در بازه­‌ی زمانی به نحوی که ۲۴ ساعته و حتی در تعطیلات نیز قابلیت تبیلغ صنف مالکین را خواهد داشت

قابلیت برخورداری از طراحی‌­های بی شمار و ترکیب جادویی از روان­شناسی رنگ‌­ها، طرح­‌ها و نور

علاوه بر کاربرد تبلیغاتی می‌تواند به عنوان شناسنامه و راهنمای دسترسی به محل مشاغل مربوطه را نیز بر عهده داشته باشد.

موارد فوق صرفاً تعداد محدودی از مزیت‌­های تابلو تبلیغاتی می باشد که طی سال­‌ها به پختگی و تجربه ­ی ثابت شده ای دست پیدا کرده است.

تابلو تبلیغاتی سردر انواع مختلف و کاربردهای متنوعی دارد که متناسب با نیاز و سلیقه ی مالکین مشاغل و اصناف از تابلو تبلیغاتی صنایع بزرگ گرفته تا تابلو مغازه  قابل تطبیق می‌باشد. از جمله نمونه‌­های پرکاربرد آن می توان به تابلوهای تبلیغاتی تابلو چلنیوم، تابلو لاسوگاسی، تابلو روان اشاره کرد که به معرفی اجمالی آنها می پردازیم.

تابلو چلنیوم
واژه چلنیوم ترکیبی از کلمات چنل و آلومینیوم می باشد که به اختصار و به صورت محاوره ای چلنیوم خوانده می‌شود (عبارت صحیح چنلیوم می‌باشد). چنل در انگلیسی به معنی  کانال است و همانطور که می دانیم کانال به شکل حرف U انگلیسی می باشد و با توجه به این که حروف چنلیوم بعد از ساخت حالتی U شکل به خود می گیرد و جنس چنلیوم نیز از آلومینیوم می باشد با ادغام این دو کلمه واژه چلنیوم شکل گرفته است.

بهترین نوع تبلیغ با کمترین هزینه برای مشاغل

تابلو چلنیوم از تکنولوژی بهره می برد که در آن لبه‌ ­ی حروف از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و اغلب دارای رنگ طلایی و نقره‌ای هستند. آنچه در سفارش یک تابلو مغازه از نوع چلنیوم باید به آن دقت مضاعف داشته باشید این امر می‌باشد که حتماً توسط  متخصصین با سابقه و تجربه ­ی بالا این امر صورت گیرد به این دلیل که طراحی و ساخت آن به شدت حساس بوده و به دقت بالایی نیاز دارد.

از مزایای استفاده از تابلو چلنیوم به عنوان تبلیغات تابلو مغازه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بازدهی تابلو تبلیغاتی با مدت زمان بالا

کم مصرف بودن و کاهش چشمگیر هزینه‌­های جانبی

قابلیت تنوع پذیری در رنگ، طرح و اندازه دلخواه

ایجاد جذابیت و حسی مطبوع در جامعه هدف به دلیل بازی با نور و ایجاد جلوه‌­های چشم نواز

تسهیل در تعمیر و نگهداری در قیاس با نمونه­‌های مشابه و حتی شستشوی تابلو مغازه

ماندگاری در شرایط آب و هوایی مختلف

تابلو لاسوگاسی
تابلو تبلیغاتی لاسوگاسی نام خود را از شهر زیبای Las Vegas به عاریه گرفته است. شهری که به تابلوهای تبلیغاتی بی‌شمار و پر از زرق و برق مشهور است. تابلو لاسوگاسی درست همانند Las Vegas به زرق و برق و چشم­‌نوازی بی‌حد و اندازه خود شناخته می‌شود. تابلوهایی با حروف برجسته ­‌ی فلزی و پلکسی گلاس که دارای نورپردازی تأثیرگذاری هستند و حتی از مسافت­‌های دور نیز قابل رویت می‌باشند. تابلو لاسوگاسی با توجه به حجم بالای نورپردازی می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای جلب توجه مشاغلی مانند مراکز تفریحی، فست ­‌فودها، بستنی فروشی­‌ها و رستوران­‌های بین‌ ­راهی باشد.

از جمله مزایای تابلو لاسوگاسی می توان موارد زیر را برشمرد:

این تابلو با توجه به جذابیت­‌های ظاهری فراوان قدرت جذب مخاطب فوق‌العاده­‌ای دارد

با توجه به حجم نورپردازی قابلیت رویت از فواصل دور را در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد

علی‌رغم نورپردازی سنگین به دلیل کاربری از لامپ­‌های LED  مصرف برق معقول و بالطبع هزینه‌­های جانبی مناسبی دارد

این تابلوها به دلیل وجود حس نوستالژیک در ذهن مخاطبین ماندگاری بیشتری دارند

با توجه به طراحی­‌های خلاقانه می توان از این تابلو تبلیغاتی در دکوراسیون و فضا سازی های داخلی مجموعه های متقاضی استفاده نمود

تابلو لاسوگاسی قابلیت تعمیر و ترمیم آسان را دارد

بهترین نوع تبلیغ با کمترین هزینه برای مشاغل

تابلو روان
نظر به پیشرفت روزافزون تکنولوژی دیجیتال امروزه می توان حجم عظیمی از دیتا و اطلاعات را در تابلو روان بارگذاری نموده و با استفاده از انواع افکت‌های تصویری تأثیرگذاری بسیار زیادی بر روی مشتریان و مخاطبین گذاشت. طی سال‌­های اخیر استفاده از تابلو روان به صورت گسترده ای افزایش و نمود پیدا کرده است. اطلاعاتی که نیاز است در اختیار مشتری و مخاطبین قرار بگیرد اما به دلیل محدودیت تعداد کاراکترها امکان قرارگیری در یک تابلو ثابت را ندارد به سادگی در یک تابلو روان بارگذاری می‌شود و متناسب با خواست مالکین مشاغل و با افکت‌­های جذاب در اسلایدهای متوالی به نمایش گذاشته می‌شود.

از مزایای تابلو روان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مصرف پایین برق و کاهش هزینه‌های جانبی به دلیل برخورداری از لامپ‌­های LED

تعداد و تنوع در ارائه تبلیغات مورد نیاز

قابلیت پخش تصاویر سه بعدی در صورت نیاز مشتری

عدم محدودیت در اطلاعات مورد نیاز جهت ارائه شدن

قابلیت به کارگیری در فضاهای باز و بسته

تنوع در رنگ­‌ها و طرح‌های تبلیغاتی

بعد از آشنایی اجمالی با تابلو تبلیغاتی سردر به عنوان یک راهکار تبلیغاتی به صرفه و البته مؤثر مساله ای که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است انتخاب یک مجموعه متخصص و با تجربه در راستای به ثمر رساندن زحمات مالکین مشاغل و اصناف می‌باشد. صرف هزینه‌­های گزاف در صورتی که طرف مقابل متعهد و مشتری‌ مدار نباشد نه تنها قدمی در جهت بهبود کسب­ و­کار نخواهد بود بلکه باری بر دوش مالکین خواهد شد.

گروه تابلو سازی نوین لایت با تجربه بیش از ۳۰ سال فعالیت تخصصی در حوزه تابلوهای تبلیغاتی و برخورداری از کادری حرفه‌­ای از پرسنل مجرب، نامی شناخته شده به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تابلو روان، تلویزیون شهری، حروف نئون پلاستیک، حروف استیل، تابلو چلنیوم و تابلو لاسوگاسی می‌باشد که در سراسر کشور می توان نمونه‌­های حرفه ای از تولیدات این مجموعه را مشاهده کرد که تصاویر تعدادی از این تولیدات چشم‌ ­نواز در صفحه مجازی این گروه موجود است. این مجموعه از زمان تأسیس، روز به روز خود را با پیشرفت­‌های تکنولوژی وفق داده و امروزه علاوه بر برطرف نمودن نیازهای جامعه هدف تبدیل به یک الگوی صنعتی برای سایر اصناف گردیده است. با حضور در تارنمای این گروه به آدرس Novinlight.com علاوه بر این که با یک مجموعه ­ی متخصص آشنا خواهید شد طیف وسیعی از اطلاعاتی را به دست خواهید آورد که انتخاب را برای شما بسیار آسان خواهد کرد. کارشناسان مجرب این گروه آماده هستند تا کلیه ابهامات شما را برطرف نموده و با عنایت به کسب و کار شما بهترین گزینه را پیش روی شما قرار دهند.

کد خبر: ۹۷٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha