۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
پیگیر مشکلات نیروگاه های کوچک اصفهان هستیم/ مانع زدایی از واحدهای تولیدی در مجلس یازدهم
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

پیگیر مشکلات نیروگاه های کوچک اصفهان هستیم/ مانع زدایی از واحدهای تولیدی در مجلس یازدهم

اصفهان- حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم با حمایت از تولید صنایع درصدد پیگیری مشکلات نیروگاه های کوچک دراصفهان برآمده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در راستای مانع زدایی و پشتیبانی از تولید حامی واحدهای تولیدی و اصناف است و هرگونه مانع تراشی در راه تولید در قالب فوریت، طرح و اصلاح قانون در مجلس پیگیری می شود.

وی افزود: یکی از موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی مباحث گمرکی است که با احصاء و جمع بندی مسائل گمرکی می توان در رفع این مانع هم کوشید.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تامین برق صنایع یکی از ضرورت های وزارت نیرو است تا تولید دستخوش محدودیت تامین برق نشود؛ از سوی دیگر مجلس شورای اسلامی هم در این راستا یاری رسان است.

وی به مشکلات نیروگاه های کوچک در استان اصفهان هم اشاره ای کرد و گفت: قرار شد مسائل این بخش در کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی مطرح و بررسی شود. یکی از مسائل این بخش به بازپرداختی ارزی است که در گذشته دریافت کردند و با ارائه مستندات این موضوع در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

کد خبر: ۸۸٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha