۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
سیر، زنجبیل و لیموترش در قم ارزان شد
رئیس اتحادیه میوه و بارفروشان قم:

سیر، زنجبیل و لیموترش در قم ارزان شد

قم - رئیس اتحادیه میوه و بارفروشان قم از کاهش چشمگیر قیمت سیر، زنجبیل و لیموترش در میدان تره بار قم خبر داد.

عباس موحد در گفتگو با خبرنگار بازار، از کاهش چشمگیر قیمت سیر، زنجبیل و لیموترش در قم خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر پس از افزایش صعودی نرخ این اقلام با هماهنگی‌های صورت گرفته در حال حاضر قیمت سیر خشک از هر کیلو ۶۰ هزار تومان به ۳۰ تومان، زنجبیل از ۹۰ هزار تومان به هر کیلو ۶۰ هزار تومان و لیموترش از ۴۰ هزار تومان به هر کیلو ۱۵ تا ۱۸ هزار تومان کاهش داشته است.

وی با تأکید بر اینکه در تأمین این اقلام هیچ کمبودی در استان نداریم، افزود: همه واحدهای صنفی مکرراً مطلع شده‌اند که نباید هیچکدام از این اقلام را گران‌تر بفروشند و همه این موارد باید با اعلام قیمت عرضه شوند.

به گفته رئیس اتحادیه میوه و بارفروشان قم، با قیمت بالای پیاز مواجهیم که در حال حاضر در بازار قم هر کیلو ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود، دلیل این افزایش قیمت هم صادرات این محصول است که تاکنون پیگیری‌های ما بی حاصل بوده است.

موحد در ادامه با اشاره به فعالیت ۵۵۰ واحد عرضه میوه و تره بار در قم، خاطرنشان کرد: همه این واحدها پروانه دار هستند و تخلفات آنها قابل پیگیری است، در عین حال چادرهای ریحان نیز در سطح شهر اقدام به عرضه میوه و تره بار می‌کنند که تحت نظارت اتحادیه نیستند و مستقیم با شهرداری طرف هستند، این واحدها پروانه ندارند پس طبیعتاً اگر گرانفروشی یا هر مشکلی از سوی آنها متوجه مردم شود توسط اتاق اصناف و سازمان صمت قابل پیگیری نیست.

کد خبر: ۷٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha