۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
ایجاد بستر مذاکرات و نشست‌های تجاری در نمایشگاه مجازی ایران
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران مطرح کرد

ایجاد بستر مذاکرات و نشست‌های تجاری در نمایشگاه مجازی ایران

طلایی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در خصوص برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی ایران گفت: انجام ملاقاتهای آنلاین تجاری میان تجار ایرانی و همتایان خارجی آنها در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

به گزارش بازار به نقل از فاوا، محمدرضا طلایی، در جلسه دیروز هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: نمایشگاه مجازی ایران با حمایت اتاق بازرگانی تهران واتاق بازرگانی ایران از ۵ اسفند برگزار خواهد شد که به مدت ۳ ماه ادامه دارد.

محمدرضا طلایی، دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق تهران نیز در این نشست با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی ایران از ۵ اسفندماه تا ۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۰، با یادآوری اینکه تاکنون ۳۵تشکل، ۱۰ اتاق مشترک بازرگانی و ۱۳ اتاق بازرگانی شهرستان‌ها برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند، از آمادگی سفارتخانه‌ کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، هند و پاکستان برای برگزاری روز تجاری این کشورها در این رویداد خبر داد.

به گفته وی، شرکت‌های دانش‌بنیان برای مشارکت و حضور در نمایشگاه مجازی ایران، تا سقف ۷۰ درصد از سوی صندوق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری حمایت می‌شوند در حالی که شرکت‌های کوچک و متوسط با پرسنل کمتر از ۱۵۰ نفر نیز، مشمول دریافت تسهیلات ۷۰ درصدی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی برای ایجاد غرفه مجازی در این رویداد شده‌اند.

طلایی توضیح داد که شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی تهران نیز برای حضور در این نمایشگاه مجازی که هزینه‌های آن نسبت به نمایشگاه‌های فیزیکی بسیار پایین‌تر است، از تخفیف برخوردار هستند و می‌توانند از سایت اتاق تهران کد تخفیف برای ثبت‌نام در نمایشگاه را دریافت کنند.

طلایی گفت: همچنین با هماهنگی معاونت امور بین الملل اتاق بازرگانی تهران، با سفارتخانه های مقیم در تهران و سفارتخانه های ایران در خارج از کشور هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و به آنها اطلاع رسانی شده است که بر این اساس قرار است در طی برگزار این نمایشگاه، رویدادی تحت عنوان روزهای اختصاصی کشورهای مختلف برگزار شود.

طلایی گفت: انجام ملاقات های تجاری آنلاین در حاشیه روز کشورهای مختلف در این نمایشگاه نیز برنامه ریزی شده است.

طلایی افزود: این نمایشگاه برای اولین بار در حال برگزاری است که امید می رود مورد حمایت همه اتاقها و تشکل ها قرار گیرد.

کد خبر: ۷۴٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha