۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
تبعیض در افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس عنوان کرد

تبعیض در افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

گودرزی، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خانواده گسترده مستمری بگیران تامین اجتماعی تبعیض در افزایش حقوق این بازنشستگان ایجاد شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین گودرزی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: تذکر اول بنده یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرمودند بدگویی و بدزبانی در جامعه باید جمع شود و ادب اسلامی باید در جامعه گسترش یابد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: مخاطب فرمایشات رهبری نهادهای بزرگ فرهنگ ساز هستند هم رسانه ها و هم تریبون داران کشور هستند. همچنین از آن جمله نمایندگان مجلس، با توجه به تریبون آزاد و پخش زنده ای که ایجاد می شود. انتظار می رود که همه خود را مخاطب این سخنان بدانیم و هرکس به سهم خود به آن عمل کند و سهم نمایندگان مجلس در این میان بسیار بزرگ است. رسانه ملی برای ترویج ادب اسلامی سخن گفتن و فرهنگ سازی باید به این موضوع اهتمام داشته باشد.

وی ادامه داد: تذکر بعدی من به سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار است، در موضوع افزایش حقوق بازنشستگان در طرح متناسب سازی؛ مستمری بگیران تامین اجتماعی کمتر از یک سوم سایر صندوق های بازنشستگی مثل خدمات کشوری و لشگری متناسب سازی و افزایش حقوق داشت و گسترده ترین خانواده بازنشستگان کشور این حق را دارند و از خود می پرسند که این تفاوت و این تبعیض از کجا منشأ گرفته است و باید فکری به حال این افراد انجام داد.

گودرزی با تذکر به وزارت راه مطرح کرد: ساز و کار استفاده از اصل ۵۶ برای گرفتن تسهیلات از بانک ها برای پروژه های شرکت توسعه زیرساخت راه ها با بخشنامه ذینفع واحد به مشکل برخورده است، درخواست می کنم آقای اسلامی وقت را مغتنم بشمارند و برای اصلاح این مشکل و تکمیل پروژه راه های فراوانی که شرکت زیرساخت توسعه راه ها در اختیار دارد؛ تلاش کند.

کد خبر: ۷۲٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اصغ IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      0 0
      حقوق بنده ۱۰۰هزاراضافه شده بودکه همین ماه بعدازگرفتن دوماه این ماه کم شدیعنی ریالی اضافه نشده دراصل خداازپای خودتان دربیاره
    • بازنشسته IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      0 0
      جناب گودرزی نماینده محترم خیلی ها حرف های خوبی میزنند اما کو گوش شنوا بقول حضرت علی علیه السلام لقمه های حرام گوش مسئولین را کر کرده بیهوده خودتان را ناراحت میکنید.
    • پیرهادی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      0 0
      مشاغل سخت وزیان آور خیلی مورد ظلم و تبعیض قرار گرفته اند
    • بازنشسته عیالوار IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      0 0
      بر محمد آل محمد صلوات اگر نیست برای همه نباید باشد تبعیض بالا ترین ظلم نسبت به باز نشسته ها میباشد وسلام