۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
تبلت های « NXTPAPER » رکورد بازید نمایشگاه آنلاین «CES »را شکست

تبلت های « NXTPAPER » رکورد بازید نمایشگاه آنلاین «CES »را شکست

کمپانی TCL در نمایشگاه سالانه « CES» از لاین جدید تبلت های «NXTPAPER » رونمایی کرد که در ساعات اولیه رونمایی، بیشترین تعداد بازدیدکننده را به خود اختصاص داد؛ این تبلت دارای ۶۵ درصد کاهش انرژی مصرفی است و از اوایل فروردین ۱۴۰۰ به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از سایت «دورج»، TCL منحصر به فرد ترین تبلت خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۱ رونمایی کرد؛ این تبلت از صفحه نمایش  NXTPAPER برخوردار است  و پرچمدار اولین لاین تبلت های  NXTPAPER در ۲۰۲۱ خواهد بود؛ NXTPAPER در مقایسه با LCD های معمولی حداقل ۶۵٪ سودآوری در مصرف انرژی را برای کاربران خواهد داشت و با توجه به قیمت  عرضه ، یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های امسال خواهد بود .

گفتنی است، این شرکت از مدتها پیش وعده داده بود که به زودی نسلی از ابر تبلت ها را به بازار عرضه خواهد کرد و به نظر می رسد در نمایش امسال CES  این وعده تحقق یافته است چرا که در اولین روز رونمایی محصولات این شرکت؛ تبلت های NXTPAPER توجه بسیاری از کارشناسان و کاربران را به خود جلب نموده اند و بیشترین تعداد بازدید در ساعات اولیه رونمایی  را به خود اختصاص داده اند.

NXTPAPER در مقایسه با LCD های معمولی حداقل ۶۵٪ سودآوری در مصرف انرژی را برای کاربران خواهد داشت و با توجه به قیمت  عرضه ، یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های امسال خواهد بود

TCL تبلت جدید خود را  ترکیبی خلاقانه  از هنر و فناوری می داند  که از  یک صفحه نمایش تمام رنگی بدون نور پس زمینه برای کاهش مصرف برق و ارائه تجربه ای راحت و مشابه E Ink  استفاده می کند؛ این تبلت ۳۱۶ گرم وزن دارد و از  ابعاد  ۷.۴ میلی متری تشکیل شده است و از یک صفحه نمایش ۸ اینچی با  طراحی بازتابنده برای «استفاده مجدد» از نور طبیعی بهره گرفته است که تمامی  نور های آبی مضر که منجر به خستگی چشم کاربران می شوند را حذف می کند. به ادعای TCL، تبلت NXTPAPER  برای کسب اطمینان از فاکتورهای اصالت و ایمنی چشم دارای گواهینامه TÜV Rheinland است.

علاوه بر طراحی  جسورانه نمایشگر ، فناوری های متمایز کننده دیگری در این مدل  نیز تعبیه شده اند که در این میان می توان به   سنسور های اعلان هشدار به کاربران اشاره کرد که در مواقع مورد نیاز ایمنی فعال می شوند؛ این سنسورها به فاصله نزدیک بین کاربر و نمایشگر عکس العمل نشان می دهند، به گونه ای که اگر صورت کاربران در فاصله کمتر از ۹ اینچ با نمایشگر قرار گیرد، فعال می شوند و پیغام تغییر موقعیت تلبت  را به کاربر اطلاع رسانی می کند.

 TCL می گوید: این تبلت با اندروید ۱۰ روانه بازار خواهد شد که با  یک پردازنده هشت هسته ای به یکی از سریع ترین و قدرتمندترین تلبت های موجود تبدیل خواهد شد؛ البته شرکت سازنده این مدل هنوز  اطلاعات تکمیلی در مورد نوع پردازنده و میزان حافظه های داخلی ارائه نکرده است، اما با توجه به رندرهای اخیر این مدل، کاربران در انتظار یک محصول فوق سریع و کاملا پیشرفته خواهند بود.

این تبلت ۳۱۶ گرم وزن دارد و از  ابعاد  ۷.۴ میلی متری تشکیل شده است و از یک صفحه نمایش ۸ اینچی با  طراحی بازتابنده برای «استفاده مجدد» از نور طبیعی بهره گرفته است که تمامی  نور های آبی مضر که منجر به خستگی چشم کاربران می شوند را حذف می کند

TCL همچنین اشاره می کند،که گزینه های داده بی سیم این مدل، امکان  یادگیری در خانه یا  اجرای تماس های صوتی و  تصویری  را با استفاده از پلتفرم های موجود تسهیل بخشیده است. همچنین، مدل NXTPAPER  از قلم TCL T-Pen پشتیبانی می کند که می تواند از طریق پین های دستی POGO به دستگاه متصل شود.

NXTPAPER از دو دوربین  ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسل در جلو  بهره گرفته است و  یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری به عنوان منبع تغذیه این تبلت استفاده شده است که  برای یک روز کامل با حجم عملکرد بالا  مفید خواهد بود. اتصال به  Wi-Fi ، پشتیبانی از  ۴G، پشتیبانی از Google Assistant و  بلوتوث نیز در این مدل گنجانده شده اند؛ علاوه بر این  یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری  همراه با این مدل تعبیه شده است.

به ادعای TCL در جعبه  لوازم جانبی این مدل یک  چراغ مطالعه، هدفون و  کابل شارژ قرار داده شده است و در  اوایل آوریل (فروردین) ۲۰۲۱ با قیمت ۳۴۹ یورو در بازار های  اروپا، آفریقا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آسیا عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۶۷٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha