۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
همه ‌چیز درباره درج آگهی ماشین سنگین تا خرید آن در نمایشگاه آنلاین

همه ‌چیز درباره درج آگهی ماشین سنگین تا خرید آن در نمایشگاه آنلاین

انتشار آگهی ماشین سنگین به‌صورت رایگان در قسمت نمایشگاه آنلاین این امکان را برای خریداران فراهم‌ می‌سازد

انتشار آگهی ماشین سنگین به‌صورت رایگان در قسمت نمایشگاه آنلاین این امکان را برای خریداران فراهم‌ می‌سازد که خیلی راحت و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تمامی آگهی‌ها را مشاهده و مقایسه کنند و در نهایت تصمیم‌گیری آگاهانه‌ای برای خرید داشته باشند.

شاید عجیب به‌نظر برسد که جست‌وجو، انتخاب و خرید ماشین سنگین در نمایشگاه آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه امکان‌پذیر است. این نمایشگاه خلاف دیگر صفحات درج آگهی، کاملا تخصصی بوده و هر آگهی، اطلاعات فنی هر خودرویی را نیز شامل می‌شود. بیایید باهم نمایشگاه آنلاین اتوبان را بیشتر بررسی کنیم.

معرفی نمایشگاه آنلاین ماشین سنگین

یکی از چالش‌های خرید ماشین سنگین این است که در هر شهر و دیاری نمی‌توان نمایشگاهی با تنوع انواع کشنده، کامیون و کامیونت پیدا کرد. ازطرفی مشغله کاری به خریداران اجازه نمی‌دهد مدام برای خرید به شهرهای دور و نزدیک سفر کنند. پس چاره چیست؟

سیستم درج آگهی ماشین سنگین یا همان نمایشگاه آنلاین این امکان را فراهم ساخته است تا خریدار و فروشنده در بستری مجازی به هدف خود برسند و بدون نیاز به صرف زمان زیاد و هزینه گزاف تبلیغات یا سفر، هر ۲ طرف معامله رضایت‌بخشی داشته باشند.

در این بخش بدون محدودیت خاصی تمام آگهی‌های موجود قابل مشاهده هستند. خریداران می‌توانند با اعمال فیلتر قیمت، سال ساخت، گروه تولیدی و شرایط فروش در سریع‌ترین زمان ممکن گزینه‌های مد نظر را مشاهده کنند.

مزایای درج آگهی ماشین سنگین در نمایشگاه آنلاین از نگاه فروشنده

به‌عنوان یک فروشنده ماشین سنگین، آیا برای‌تان راحت است که کشنده یا کامیون‌تان را از این نمایشگاه به آن نمایشگاه ببرید و از کار بیکار شوید تا شاید روزی برای آن مشتری پیدا شود؟

ازطرفی هزینه‌های خدمات و کمیسیون‌ در نمایشگاه‌ها بسیار غیرمنصفانه است و هم فروشنده هم خریدار برای معامله باید هزینه قابل توجهی بپردازند. در نمایشگاه آنلاین خبری از رقم‌های نجومی کمیسیون نیست و هزینه‌ای برای درج آگهی از فروشنده دریافت نمی‌شود.

فروشندگان انواع خودروهای سنگین می‌توانند هر تعداد خودرو را در چارچوب قوانین این سایت، کاملا رایگان آگهی کنند. همچنین بعداز آگهی، فروشنده می‌تواند به کار خود ادامه دهد تا زمانی‌که تلفنی با مشتری به توافق برسد.

مزایای درج آگهی رایگان در نمایشگاه آنلاین از نگاه خریدار

همه ‌چیز درباره درج آگهی ماشین سنگین تا خرید آن در نمایشگاه آنلاین

اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، بیشترین مزیت نمایشگاه آنلاین برای خریداران است. بیایید زمانی را تصور کنیم که بعداز گشت ‌وگذار در چندین نمایشگاه بالاخره ماشین سنگین مد نظر را پیدا کردید و حالا نوبت معامله آن است. اگر در این لحظه فروشنده دیگری ماشین سنگین مشابهی با قیمت کمتر به نمایشگاه بسپارد، چطور می‌توانید از معامله فعلی دست بکشید؟

در نمایشگاه آنلاین خریداران می‌توانند با خیال راحت و بدون هیچ زحمتی قیمت‌ها را باهم مقایسه کنند. همچنین با کلیک روی هر آگهی اطلاعات بسیار کاملی درباره ماشین مدنظر درج شده است و به خریدار کمک می‌کند تصمیم منطقی‌تری بگیرد.

ازطرفی در هر آگهی امکان فروش نقدی یا اقساطی خودرو نیز نشان داده شده است تا خریدارانی که با محدودیت بودجه و سرمایه مواجه هستند با اخذ تسهیلات یا پرداخت قسطی بتوانند کشنده‌ رویا هایشان یا کامیون و کامیونت داخلی و خارجی را خریداری کنند.

بعداز بررسی‌های همه جانبه در نمایشگاه آنلاین کامیون، خریداران می‌توانند با فروشنده در تماس باشند و اگر سوال یا ابهام و حتی قصد جدی برای خرید دارند با او مذاکره کرده و به توافق برسند.

قابلیت‌های نمایشگاه آنلاین

از درج رایگان آگهی ماشین سنگین و مشاهده بدون محدودیت آن توسط خریداران که بگذریم، در این بخش قابلیت‌هایی برای دسترسی راحت‌تر به آگهی‌ها وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • انتخاب جدیدترین آگهی‌ها: با انتخاب این مورد، آگهی‌های جدید از قدیمی تفکیک می‌شوند و به نمایش در می‌آیند.
  • انتخاب ارزان‌ترین ماشین: اگر این گزینه در نمایشگاه آنلاین انتخاب شود، آگهی‌ها به ترتیب از ارزان‌ترین تا گران‌ترین دسته‌بندی شده و نشان داده می‌شوند.
  • انتخاب گران‌ترین ماشین: با انتخاب این مورد، آگهی‌هایی که قیمت تعیین‌شده ماشین آن‌ها از بقیه بیشتر است، در اول فهرست نشان داده می‌شوند.

فیلترهای گروه خودروسازی، مدل ماشین و دیگر مشخصه‌ها به همراه امکان جست‌وجوی نام ماشین در بخش نمایشگاه آنلاین به خریداران کمک می‌کند تا خیلی سریع کشنده، کامیون یا کامیونت مد نظرشان را پیدا کنند.

روش خرید ماشین سنگین از نمایشگاه آنلاین

بعداز اینکه در نمایشگاه آنلاین، آگهی ماشین سنگین خریدار را به خرید سوق داد، حال باید اقداماتی از جانب ۲ طرف معامله و عوامل نمایشگاه انجام شود. در ابتدا لازم است خریدار با شماره درج‌شده شده آگهی تماس بگیرد و برای بازدید ماشین یا اطلاعات دیگر باهم گفت‌گو کنند.

درصورت تمایل برای کارشناسی ماشین، خریدار می‌تواند از کارشناسان سایت کمک بگیرد تا از ایرادات یا سلامت فنی و بدنه ماشین‌ اطلاع پیدا کند. حال نوبت آن است که خریدار طبق سرمایه خود برای خرید نقدی اقساطی یا دریافت تسهیلات از مجموعه اتوبان تراک اقدام کند.

در آخر لازم است برای عقد قرارداد و نهایی‌کردن پروسه خرید به دفتر نمایشگاه مراجعه شود تا طرفین معامله خرید را قطعی کرده و برای تعویض پلاک، ثبت سند و دیگر اقدامات حین خرید اقدام کنند.

قیمت گذاری در نمایشگاه آنلاین به چه صورت است؟

همه ‌چیز درباره درج آگهی ماشین سنگین تا خرید آن در نمایشگاه آنلاین

در هر آگهی ماشین سنگین براساس معیارهای فروشنده، شرایط منطقه، فصل و ویژگی‌های فنی و ساختاری ماشین، قیمت‌های متفاوتی را شاهد هستیم. مبنای قیمت‌گذاری در آگهی کشنده و کامیون برای خودروهای صفرکیلومتر و کارکرده متفاوت است.

خودروهای صفرکیلومتر که تقریبا قیمت یکسانی دارند، اما برای تعیین قیمت خودروهای کارکرده، فروشنده اگر منصف باشد قیمتی ارائه می‌دهد که هم جای تغییر داشته باشد تا در زمان معامله بتواند کمی به خریدار تخفیف بدهد و هم از میانگین قیمت بازار فاصله نداشته باشد. به‌هرحال خریداران می‌توانند قیمت‌ها را در چندین آگهی ماشین مشاهده و باهم مقایسه کنند. به‌عنوان مثال، قیمت کشنده ولوو کارکرده از۶،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تا ۱۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان براساس سال ساخت و سلامت فنی و بدنه متغیر است.

جمع‌بندی

درج آگهی ماشین سنگین در قسمت نمایشگاه آنلاین این سایت به فروشنده این امکان را می‌دهد که بدون پرداخت هزینه یا نیاز به خواباندن ماشین در نمایشگاه نسبت به فروش آن اقدام کند. اما نفع اصلی برای خریدارانی است که در شهر و منطقه‌شان نمایشگاه فروش ماشین سنگین وجود ندارد.

این افراد می‌توانند در قسمت نمایشگاه آنلاین بدون هیچ محدودیتی قیمت، جزئیات فنی و ساختاری ماشین‌های مد نظرشان را مشاهده و باهم مقایسه کند. کارشناسان اتوبان نیز همه روزه آماده خدمت‌رسانی به خریدارانی هستند که نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره کشنده، کامیون و کامیونت دارند.

اتوبان؛ مرجع خرید، فروش، کارشناسی و تسهیلات خودرو های سنگین

کد خبر: ۳۰۲٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha