۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
راه اندازی میز مشترک ایران و عمان عملیاتی شد
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

راه اندازی میز مشترک ایران و عمان عملیاتی شد

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه میز مشترک ایران و عمان عملیاتی شده است، گفت: این دفتر در اختیار واحدهای صنعتی و تولیدی قرار می گیرد.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نقشه راه تجارت خارجی توسط اتاق بازرگانی استان تهیه شده است، اظهار کرد: این مهم باعث شده تا بتوانیم ظرفیت های مهم اقتصادی استان را با ظرافت دقیقی شناسایی کنیم. 

وی اظهار کرد: هدف‌گذاری این نقشه راه رسیدن به  تجارت یک میلیارد دلاری استان در دو سال آینده است و برای تحقق این مهم هم مدیریت لازم را خواهیم داشت. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: این نقشه راه به‌صورت پلکانی و با هدف گسترش روابط خارجی تهیه شده و طیف وسیعی از پتانسیل‌های مغفول صنایع استان و استعدادهای کمتر دیده شده را مورد تاکید قرار داده است.

یگانه فرد با بیان اینکه بخش خصوصی به دنبال تقویت  ارتباط خارجی با کشورهای مختلف است، تاکید کرد: راه اندازی میز مشترک ایران و عمان عملیاتی شده و این دفتر در اختیار واحدهای صنعتی و تولیدی قرار خواهد گرفت تا بتوانند از این دفتر استفاده کنند.  

وی ابراز کرد: راه اندازی میز مشترک زنجان و ویتنام هم عملیاتی شده است که در توسعه تجارت خارجی استان بسیار موثر خواهد بود. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه بیش از ۷۲ درصد صادرات استان زنجان شامل محصولات معدنی به ویژه شمش روی می‌باشد، گفت: این استان در تولید شمش روی در کشور سرآمد است. 

یگانه فرد با بیان اینکه تبادل آمار و اطلاعات تجاری بین اتاق زنجان و اتاق مشترک ایران و عمان زمینه‌ساز توسعه مراودات تجاری است، گفت: عمان یکی از کشورهای مهم و موثر در نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان است. 

کد خبر: ۶۴٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha