۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
اجرای ۴٠ طرح ملی در سال جهش تولید/ تلاش وزارت صمت برای رفع کمبودهای بازار
معاون وزیر صمت خبر داد

اجرای ۴٠ طرح ملی در سال جهش تولید/ تلاش وزارت صمت برای رفع کمبودهای بازار

ایلام- معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت با اشاره به اجرای ۴٠ طرح ملی در سال جهش تولید، گفت: تلاش وزارت صمت برای رفع کمبودهای بازار ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، برات قبادیان ظهر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: طرح های مختلف ملی در دست اقدام است که با راه اندازی این پروژه‌ها علاوه بر شکوفا شدن اقتصاد، زمینه اشتغالزایی و تولید نیز فراهم می‌شود.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت گفت: در راستای نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «سال جهش تولید» ۴٠ طرح ملی در دست اقدام است که با راه اندازی این پروژه‌ها علاوه بر شکوفا شدن اقتصاد، زمینه اشتغالزایی و تولید نیز فراهم می‌شود.

وی افزود: تحریم‌ها و کرونا مشکلات کشور را مضاعف کرده است، در شرایط موجود همدلی و وحدت بین نیروهای دلسوز نظام، کار را برای خدمات رسانی آسان‌تر می‌کند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت اظهار کرد: تامین برخی کالاهای اساسی مردم بر عهده این سازمان است؛ مسئولان این وزارت تلاش کرده در این راستا کمبودی در کشور  وجود نداشته باشد.

وی بیان داشت: راه اندازی اولین شهرک صنعتی ایلام در سال ۷۲  نشان می‌دهد خدمات و کارهای بزرگ در عمر نظام جمهوری اسلامی در این استان انجام شده است.

کد خبر: ۳۹٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha