۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
با کیلید به سهولت خانه‌دار شوید

با کیلید به سهولت خانه‌دار شوید

بسیاری از صاحب‌نظران معتقد به وقوع سونامی قیمتی در بازار مسکن هستند و بسیاری وقوع این رخداد را رد می‌کنند. این در حالی است که چندی پیش عقبایی رئیس اسبق اتحادیه مشاوران املاک تهران دراین‌خصوص پیش‌بینی کرده بود که حداقل تا شهریورماه سال جاری قیمت مسکن به روند افزایشی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش بازار، درحالی‌که بازار مسکن در شرایط نامناسبی به سر می‌برد و قوانین مختلفی برای رفع مشکلات موجود در این صنعت در حال رسیدگی و تصویب است نظرات متفاوتی در خصوص آینده این بازار بیان می‌شود. برخی از کارشناسان و صاحب‌نظران معتقد به وقوع سونامی قیمتی در بازار مسکن هستند و بسیاری وقوع این رخداد را رد می‌کنند. این در حالی است که چندی پیش حسام عقبایی رئیس اسبق اتحادیه مشاوران املاک تهران دراین‌خصوص پیش‌بینی کرده بود که حداقل تا شهریورماه سال جاری قیمت مسکن به روند افزایشی خود ادامه خواهد داد که این افزایش قیمت در شهرهای بزرگ به اندازه نرخ تورم خواهد بود. در نتیجه در این بازار سونامی قیمتی مشاهده نخواهد شد و حتی در شهرهای کوچک‌تر احتمال افزایش قیمت کمتر از نرخ تورم خواهد بود. در چنین شرایطی بسیاری به اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی چشم دوخته‌اند تا شاید با اجرا و نظارت بر اجرای این قانون عرضه مسکن در بازار بیشتر شود و با افزایش میزان عرضه کنترلی مناسب بر قیمت‌ها صورت گیرد و متقاضیان خرید و اجاره مسکن برای تأمین سرپناه خود و خانواده ناچار به مهاجرت‌های معکوس و سکونت در محله‌های دور از انتظار خود نباشند.

خرید آپارتمان در گلستان
خیابان گلستان که به شهرک گلستان نیز معروف است یکی از محله‌های شمال غربی تهران به شمار می‌رود که در منطقه ۲۲ شهرداری قرار گرفته است. شهرک گلستان از شمال با بزرگراه همت غرب، از جنوب با پارک جنگلی چیتگر، از غرب با دریاچه چیتگر و از شرق با بزرگراه آزادگان شمال همسایه است و به دلیل دسترسی مناسب متقاضیان فراوانی در صدد خرید آپارتمان در گلستان هستند.

از لحاظ ساختاری بافت محله گلستان اداری - تجاری است اما در کنار ساختمان‌های اداری وجود برج‌های مسکونی بستری را فراهم کرده که متقاضیان خرید آپارتمان در گلستان بتوانند در این برج‌ها به راحتی سکونت کنند.

در حال حاضر شهرک گلستان به یک منطقه تفریحی و گردشگری تبدیل شده است زیرا نزدیکی این محله به دریاچه چیتگر، پارک چیتگر، آبشار تهران، مجتمع تفریحی هزار و یک شهر، پارک جنگلی خرگوش دره و روستای واریش باعث شده که همه‌روزه شمار زیادی از شهروندان و گردشگران به این محله مراجعه کنند به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در گلستان می‌توانند لحظات خوشی را در این محله سپری کنند.

به‌طورکلی شهرک گلستان بافتی نوساز و ویلایی دارد اما ساخت برج‌های سر به فلک کشیده این محله را به منطقه‌ای پرتقاضا برای سکونت تبدیل کرده است. وجود فرهنگسراهایی همچون امیرکبیر، بنفشه و سنبل، فروشگاه‌های زنجیره متعدد، مراکز خریدی همچون طوبی، مادیون، و باران در این محله باعث شده که متقاضیان خرید آپارتمان در گلستان زندگی مملو از آرامشی را در این محله داشته باشند.

قیمت خرید آپارتمان در گلستان متوسط است به همین منظور متقاضیان خرید آپارتمان در گلستان برای انتخابی مناسب در این محله می‌توانند به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و ملک موردنظر خود را در این محله بین متری ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۶ میلیون تومان جستجو کنند.

خرید آپارتمان در بهار
یکی از محله‌های مرکزی شهر تهران خیابان بهار است که در منطقه ۷ شهرداری قرار گرفته. این محله از شمال با خیابان بهار شیراز، از جنوب با خیابان طالقانی، از غرب با خیابان بهار و از شرق با شریعتی همسایه است. محله بهار به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری و اداری و فروشگاه‌های لباس کودک یکی از محله‌های پر رفت‌وآمد تهران محسوب می‌شود؛ بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در بهار باید علاقه‌مند به سکونت در محله‌ای زنده و پر رفت‌وآمد باشند.

به‌طورکلی خیابان بهار به بورس پوشاک کودکان در تهران شهرت دارد و با بیش از ۵۰ فروشگاه لباس کودک با برندهای مختلف از محله‌های صاحب‌نام تهران است. وجود مراکز خریدی همانند مجتمع تجاری و اداری بهار، پاساژ چهل‌ستون و مجتمع تجاری سپنتا در این محله باعث شده که افراد مختلفی پوشاک کودکان خود را از این منطقه تأمین کنند.

علاوه بر مراکز تجاری محله بهار از مراکز تفریحی متعددی برخوردار است. وجود پارک طالقانی، هنرمندان و زمین چمن شیرودی که از مراکز تفریحی این محله به شمار می‌رود باعث شده ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در بهار اوقات فراغت خوبی را در این محله داشته باشند.

در کنار مراکز تفریحی این محله وجود مراکز درمانی و تخصصی همچون بیمارستان‌های آراد، ایرانشهر، خانواده، ۵۰۲ ارتش و سجاد شرایطی را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در بهار در صورت نیاز به‌راحتی از خدمات بهداشتی و درمانی این مراکز استفاده کنند.

قیمت خرید آپارتمان در بهار متوسط رو به بالاست به همین منظور متقاضیان خرید آپارتمان در بهار باید از بودجه مناسبی برای سکونت در این محله برخوردار باشند.

متقاضیان خرید آپارتمان در بهار برای انتخاب موردنظر خود می‌توانند به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کرده و از بین فایل‌های ثبت شده در این سامانه آپارتمان‌هایی را بین متری ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا متری ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بیابند.

خرید آپارتمان در شهرک راه‌آهن
شهرک راه‌آهن یکی دیگر از محله‌های شمال غرب تهران به شمار می‌رود که در منطقه ۲۲ شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به ارتفاعات البرز و شهرک خرازی، از جنوب به مجتمع ایران مال و پارک جنگلی چیتگر، از غرب به بلوار طبیعت و از شرق به بزرگراه آزادگان تهران - کرج می‌رسد.

به‌طورکلی محله شهرک راه‌آهن یکی از مناطق خوش آب‌وهوای تهران به شمار می‌رود که افراد بسیاری در صدد خرید آپارتمان در شهرک راه‌آهن هستند.

از خیابان‌های معروف محله شهرک راه‌آهن می‌توان به بلوار گل‌ها، بلوار امیرکبیر، کاج، کاشان، جدی اردبیلی، علامه قزوینی، صدف و موج اشاره کرد که بافتی اداری و تجاری دارند.

بیشتر خانه‌های محله شهرک راه‌آهن ویلایی هستند اما آپارتمان‌های نوساز با امکاناتی مدرن نیز در این منطقه ساخته شده تا متقاضیان خرید آپارتمان در شهرک راه‌آهن به راحتی در این محله به سکونت بپردازند.

وجود مراکز خریدی همچون مرکز خرید طوبی، مالمون و باران در کنار فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، افق کوروش و رفاه در این منطقه باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهرک راه‌آهن مایحتاج زندگی خود را با مراجعه به این مراکز در کوتاه‌ترین زمان تأمین کنند.

 از لحاظ خدمات درمانی و بهداشتی نیز شهرک راه‌آهن از امکانات مناسبی برخوردار است. وجود مراکز درمانی تخصصی و شبانه‌روزی همچون درمانگاه ولیعصر، درمانگاه شبانه‌روزی گلستان، اقاقیا، تختی، رازی، گلچین، نسیم، یاس و شفا در این محله باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهرک راه‌آهن بتوانند بدون دغدغه از خدمات بهداشتی و درمانی این منطقه بهره‌مند شوند.

از اماکن تفریحی محله شهرک راه‌آهن می‌توان به آبشار تهران، پارک جنگلی و دریاچه چیتگر و بوستان جنگلی لتمان کن اشاره کرد که هرروزه بسیاری از شهروندان و گردشگران برای ثبت لحظاتی خوش برای خود و خانواده به این اماکن مراجعه می‌کنند.

علاوه بر اماکن تفریحی در این محله باشگاه‌های ورزشی متعددی همچون مجموعه ورزشی آسمان غرب، الزهرا، رعنای غرب، راد و امیرکبیر وجود دارد که خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به این مراکز در کنار استخر پردیسان نور سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

قیمت خرید آپارتمان در شهرک راه‌آهن متوسط رو به بالاست به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در شهرک راه‌آهن می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ضمن کسب اطلاعات از این منطقه و میزان معاملات ملک موردنیاز خود را برحسب متراژ، سن بنا، تعداد اتاق‌های خواب و سایر امکانات از بین فایل‌های ثبت شده در این سامانه جستجو کنند.

کد خبر: ۳۷٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha