۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
سازمان بنادر ریسک سرمایه‌گذاری‌ها را پوشش دهد
عضو اتاق بازرگانی ایران

سازمان بنادر ریسک سرمایه‌گذاری‌ها را پوشش دهد

قاسم سجادنیا گفت: فرصت‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در بنادر کشور وجود دارد که سرمایه‌گذاران نباید از آن غافل شوند، برای اینکه انگیزه برای سرمایه‌گذاران فراهم شود، بهتر است سازمان بنادر ریسک سرمایه‌گذاری‌ها را پوشش دهد.

به گزارش بازار، قاسم سجادنیا، عضو اتاق بازرگانی ایران درباره توسعه بنادر کشور گفت: توسعه متوازن بنادر برای گسترش خطوط دریایی، تأمین تجهیزات بندری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از اهمیت به‌سزایی برخوردار است چرا که فعالان بازرگانی برای انجام صادرات و واردات به بنادر پویا نیاز دارند.

سجادنیا ادامه داد: برای اینکه شاهد توسعه متوازن بنادر کشور باشیم، باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بنادر مختلف به‌خصوص در بنادر کوچک توسط کارشناسان و سازمان بنادر احصاء شود.

عضو اتاق بازرگانی ایران افزود: فرصت‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در بنادر کشور وجود دارد که سرمایه‌گذاران نباید از آن غافل شوند، برای اینکه انگیزه برای سرمایه‌گذاران فراهم شود، بهتر است سازمان بنادر ریسک سرمایه‌گذاری‌ها را پوشش دهد.

وی بیان کرد: بخش خصوصی داخلی توان مذاکره بالایی دارد و با وجود انواع تحریم‌ها می‌توان سرمایه‌گذاران خارجی را هم در بنادر جذب کرد. از این‌رو توصیه می‌شود که فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جلسات فعالان بخش خصوصی مطرح شود.

سجادنیا در پایان گفت: اتاق بازرگانی ایران می‌تواند نقش پیوند دهنده بخش خصوصی با  سازمان بنادر را ایفا کند.

کد خبر: ۳٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha