۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
روزانه ۳۰۰ هزار عدد ماسک در استان مرکزی تولید و توزیع می شود
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی:

روزانه ۳۰۰ هزار عدد ماسک در استان مرکزی تولید و توزیع می شود

اراک- زند، رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با شاره به اینکه قیمت مصرف کننده ماسک یکهزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است، گفت: روزانه ۳۰۰ هزار عدد ماسک در استان مرکزی تولید و توزیع می شود.

جمشید زند در گفتگو با بازار در خصوص قیمت ماسک در استان مرکزی  اظهار داشت: در کارگروه  مقابله با کرونا وزارت صمت قیمت ماسک سه لایه نیمه صنعتی (ssmms) برای مصرف کننده  ۱۵۰۰تومان تعیین شده است.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته، قیمت این نوع ماسک به این شرح است که قیمت درب کارخانه یکهزار و ۲۶۰ تومان (بابسته بندی و استریل)، قیمت پخش یکهزار و ۳۶۰ تومان و نهایتا قیمت مصرف کننده یکهزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان منسوجات خانگی وقماش و پلاستیک  در ادامه عنوان داشت: این بخشنامه به تولیدکنندگان،انجمن داروسازان و سایر عوامل توزیع  و تولید جهت اجرا ابلاغ شده است.

زند در ادامه بااشاره به فروش اینترنتی ماسک، اظهار داشت: شهروندان میتوانند برای خرید بدون واسطه و قیمت مصوب و بدون هزینه  حمل و نقل به وب سایت باماسک (bamask.ir) مراجعه نمایند.

زند در پایان بیان داشت: طبق برآوردهای صورت گرفته در روز بیش از  ۳۰۰ هزار  عدد ماسک در  استان با هماهنگی وهمکاری اتاق اصناف ، بسیج اصناف و دانشگاه علوم پزشکی تولید  و توزیع می شود و رعایت قیمت های فوق الزامی و در صورت مشاهده تخلف تلفن ٠٨٦٣٨٢٠ آمادگی لازم را جهت  رسیدگی به شکایت شهروندان  را دارد.

کد خبر: ۳۲٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      4 0
      این سایت bamask.ir کلاهبرداری می کنه، خبرگزاری ها و صدا و سیما هم تبلیغِ شُ کردند، یک ماه پیش خرید کردم و مبلغ رو واریز کردم، سفارشی به دستم نرسید و تلفن های داخل سایت هم پاسخ گو نیستند.