۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
۱.۶ میلیون نفر برای طرح ملی اقدام مسکن ثبت‌نام کردند/ آغاز اعطای تسهیلات ودیعه مسکن
وزیر راه و شهرسازی:

۱.۶ میلیون نفر برای طرح ملی اقدام مسکن ثبت‌نام کردند/ آغاز اعطای تسهیلات ودیعه مسکن

زنجان- وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح ملی اقدام مسکن تا پایان دولت به مردم واگذار می شود، گفت: در دو مرحله بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای این طرح ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان طرح ملی اقدام مسکن، گفت: اراده ملی و استقبال مردم از این طرح بسیار خوب است. 

وی با بیان اینکه پروژه‌های طرح ملی اقدام مسکن در حال اجرا است، اظهار کرد: اجرای این طرح دو ساله است و زمین های مرغوبی برای اجرای آن پیش بینی شده است. 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح ملی اقدام مسکن تا پایان دولت به مردم واگذار می شود، گفت: در دو مرحله سامانه و پیامک بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفربرای این طرح ثبت نام کردند و ۹۳۶ هزار نفر  هم به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل می کنند. 

اسلامی تاکید کرد: بیش از ۳۴۰ هزار نفر برای اجرای این طرح به بانک‌ها معرفی می شوند و شرایط لازم برای خانه دار شدن را دارند. 

وی به ودیعه وام مسکن دولت به مستاجرها نیز اشاره کرد و گفت: مبلغ تسهیلات مستاجرانی که کد رهگیری دارند، در اختیار مالک خانه قرار می‌گیرد و مستاجران تنها سود و کارمزد آن را پرداخت می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت به تازه ازدواج کرده‌ها در ایام کرونایی تسهیلات خوبی پرداخت می‌کند، تصریح کرد:  اعطای وام ودیعه مسکن از هفته آینده آغاز می‌شود و خانواده های  پنج نفره و تازه ازدواج کرده‌ها در اولویت دریافت تسهیلات ودیعه اجاره مسکن هستند.

کد خبر: ۳۱٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha