۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مسیر اجرای قانون نباید به تولید ضربه بزند/ جلوگیری از بیکاری کارگران
معاون اول قوه قضائیه:

مسیر اجرای قانون نباید به تولید ضربه بزند/ جلوگیری از بیکاری کارگران

سمنان- معاون اول قوه قضائیه بابیان اینکه مسیر اجرای قانون نباید به تولید ضربه بزند، گفت: باید اهتمامی وجود داشته باشد که ‏اگر کارگاهی تعطیل و یا نیمه تعطیل باشد، آن را به چرخه تولید بازگردانیم درنتیجه نگاه دستگاه قضا، حمایت از تولید است‎.‎

به گزارش خبرنگار بازار، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه رئیس جدید دادگستری استان سمنان به میزبانی این سازمان، بابیان اینکه دادگستری و مجموعه دستگاه قضایی از ذیل تا صدر می‌بایست به شکلی با تخلفات برخورد کند که ضربه‌ای به تولید و به‌خصوص برنامه‌های جهش آن در سال ۹۹ وارد نشود، بیان کرد: همه باید حامی تولید باشیم.

وی بابیان اینکه امروز تولید نیازمند حمایت است، گفت: همه باید از تولید حمایت کنند و این امر مرتبط با یک وزارت خانه یا دولت نیست.

کارگاه‌های کوچک تعطیل نشوند
معاون اول قوه قضائیه بابیان اینکه توصیه‌های لازم به دادگستری‌های استان‌ها برای حمایت از تولید گفته‌شده است، تأکید کرد: کارگاه‌های کوچک نباید تعطیل و کارگران نباید بیکار شوند.

محسنی اژه‌ای بابیان اینکه موانع تولید می‌بایست در اندازه وسع و اقتضاء با هماهنگی بین بخشی در درون استان‌ها رفع شود و لذا تمام مسئولان به این امر اهتمام داشته باشند.

وی افزود: ستادهایی در قوه قضاییه برای برون‌رفت از هرگونه بن‌بست در پیشبرد امور به‌خصوص در حوزه حمایت از تولید ایجادشده که اگر در درون استان‌ها کارها به نتیجه نرسید می‌بایست به این ساختارها ارجاع داده شود یا دنبال راهکار دیگری برای رفع آن گشت.

کد خبر: ۳۱٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha