۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
درگیری خریداران و فروشندگان روی تابلوی معاملات!
بورس در یک نگاه؛

درگیری خریداران و فروشندگان روی تابلوی معاملات!

حرکت شاخص کل هم وزن به بالای ۶۹۰ هزار واحد، می تواند انگیزه لازم برای ورود پول های بزرگ پارک شده را فراهم آورد.

سمیه شوریابی؛ بازار: روز جاری را در حالی به پایان رساندیم که ارزش معاملات با افزایش محسوسی مواجه شد و به مرز ۵ همتی رسید، همچنین شاخص کل با رشد بیش از ۲۵ هزار واحدی در محدوده دو میلیون و ۵۱ هزار واحد به کار خود پایان داد.

امروز سهام‌داران خرد بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان از بازار سهام و ۴۲۰ میلیارد تومان از صندوق‌های درآمد ثابت خارج کردند، این در حالی است که تراز نقدینگی حقیقی در صندوق‌های طلا مثبت بوده و تاکنون به رقم ۸۰ میلیارد تومان رسیده است همچنین در انتهای بازار ارزش صفوف خرید معادل ۱.۴۰۰ میلیارد تومان ثبت شد.

درگیری خریداران و فروشندگان روی تابلوی معاملات!

امروز شاخص کل از دو میلیون و ۵۰ هزار واحد بالاتر رفت، دقایق پایانی بازار نیز فولاد، فارس و فملی مهمترین شاخص سازان هنوز صف خرید قوی داشتند، در دو روز گذشته بازار در اکثر سهم ها با صف خرید همراه بوده است، هفته های گذشته در مورد کف های قبلی شاخص در محدوده یک میلیون و ۹۵۰ هزار واحد تا محدوده دو میلیون واحد صحبت کردیم و یک بار دیگر با قرار گرفتن در آن محدوده حمایت شد. به نظر در حال حاضر هدف شاخص در نزدیکی دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد باشد.

قابل ذکر است که دلار تقریبا تا سقف های قبلی در محدوده ۶۹۰۰۰ تومان افزایش یافت و بعد فشار فروش زیاد شد، به نظر مدتی در فاز اصلاحی باشد و محدوده ۶۴۰۰۰ تومان فعلا حمایت مهمی برای دلار خواهد بود.

می توان گفت نیما، شور و شتاب مهرماه را ندارد و این روزها آهسته تر قدم بر میدارد!

امروز نرخ دلار حواله در مرکز مبادله با رشد ۲۵ تومانی نسبت به روز قبل به ۴۹۰۷۱ تومان افزایش یافت.

کد خبر: ۳۰۹٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha