۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
تامین ۴۳ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای آب‌بر و چورزق
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان اعلام کرد؛

تامین ۴۳ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای آب‌بر و چورزق

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دو شهر آببر و چورزق بیش از ۴۳ هکتار زمین تامین شده است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان طارم اشاره کرد و بیان داشت: عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در دو شهر آب‌بر و چورزق آغاز شده است.

وی ابراز کرد: ساخت این تعداد واحد مسکونی در سه فاز آغاز شده است و پروژه ۹۶ واحدی ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پروژه ۶۴ واحدی ۳۵ درصد و پروژه ۴۰ واحدی هم ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: متوسط پیشرفت فیزیکی این سه فاز در شهرستان طارم بیش از ۳۵ درصد درصد است.

قزوینیان با بیان اینکه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دو شهر آب‌بر و چورزق بیش از ۴۳ هکتار زمین تامین شده است، تاکید کرد: در این راستا در شهر آببر (۳۹ هکتار و ۲.۵ هکتار) زمین تامین شده دو هکتار زمین هم در شهر چورزق پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن متولی ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان طارم است،تاکید کرد: متاسفانه به دلیل عدم واریزی به موقع متقاضیان،پیشرفت پروژه ها به کندی صورت می گیرد و در صورت واریز وجه متقاضیان تا پایان سالجاری ۳۲ واحد افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان یادآور شد: در صورت واریز وجه توسط متقاضیان و تخصیص تسهیلات متمم بانک مسکن تا پایان ۱۴۰۴ همه ۲۰۰ واحد قابل افتتاح هستند.

کد خبر: ۳۰۸٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha