۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
تاریخ برگزاری نمایشگاه الیت هوم تهران مشخص شد!!

تاریخ برگزاری نمایشگاه الیت هوم تهران مشخص شد!!

به زودی در برج میلاد تهران، یکی از متفاوت‌ترین رویدادهای معماری و صنعت ساختمان، برگزار خواهد شد. اگر در این حوزه فعالیت کرده باشید، احتمالاً با نام الیت اکسپو آشنایی دارید.

نمایشگاه الیت هوم تهران

به زودی در برج میلاد تهران، یکی از متفاوت‌ترین رویدادهای معماری و صنعت ساختمان، برگزار خواهد شد. اگر در این حوزه فعالیت کرده باشید، احتمالاً با نام الیت اکسپو آشنایی دارید.

رویدادی تخصصی درباره معماری و ساختمان که توسط تیمی حرفه‌ای و با شرکت معروف‌ترین کمپانی‌های این حوزه برگزار خواهد شد و پس از تجربه موفق رویداد «الیت هتل» که هیاهوی بسیاری به پا کرد، این بار نیز با رویکردی متفاوت، به سراغ نمایشگاهی نوین خواهد رفت. در این مطلب، چگونگی برگزاری درباره نمایشگاه الیت هوم ۲۰۲۴ و شرکت کنندگان آن صحبت خواهیم کرد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه الیت هوم تهران مشخص شد!!

نمایشگاه الیت هوم چیست؟

وقتی صحبت از نمایشگاه به میان می‌آید، به طور کلی سوله‌ای متشکل از چندین غرفه مختلف در ذهن ما تداعی می‌شود که شرکت‌های حاضر در آن، به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند. اما چه خواهد شد اگر تصمیم بگیریم این ساختار را به تمامی تغییر دهیم؟ این اتفاقی است که در الیت هوم رخ داده است. به گفته برگزارکنندگان این رویداد، کانسپت کلی این نمایشگاه و نحوه برگزاری آن، تحولی در این حوزه به شمار می‌رود.

نمایشگاه الیت هوم، در یک فضای از پیش ساخته شده به نام Black Box برگزار خواهد شد. سازه‌ای عظیم و اسرارآمیز با راهروهایی سراسر مملو از اعجاب و شگفتی که مخاطبان را غرق در خود خواهد کرد. جزئیات آنچه در این نمایشگاه شاهد آن خواهید بود، بماند برای بازدید حضوری؛ اما برای آشنایی همینقدر کافی است بدانید که بیش از ۵۰ شرکت مختلف که هر یک در حوزه کاری خود بهترین به شمار می‌آیند، به صورت عملی قابل لمس، جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه در اختیار مخاطبان خود قرار خواهند داد.

کانسپت جدید نمایشگاه معماری در الیت هوم، ساخت یک سازه بزرگ در قالب یک پنت هاوس سوپر لوکس و مجهز به جدیدترین دستاوردهای صنعت معماری است است که در آن، شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، پنت هاوس را به مدرن‌ترین و به‌روزترین و زیباترین امکانات و تجهیزات ساختمانی مجهز کرده‌اند. به این ترتیب، پرزنت شما در فضایی شبیه سازی شده و به وسیله متخصصین انجام می‌گیرد. البته این تمام ماجرا نیست! در این پنت هاوس سوپر لوکس قرار است به طور مکرر شگفت زده شوید؛ بنابراین جزئیات این رویداد بماند برای بازدید حضوری.

تاریخ برگزاری نمایشگاه الیت هوم تهران مشخص شد!!

نحوه بازدید از نمایشگاه الیت هوم

تمام بازدیدکنندگان این رویداد، میهمانان VIP به شمار می‌روند و بازدید بدون دعوت، امکان‌پذیر نخواهد بود! البته اگر بخواهید، شما نیز جزو مهمانان ویژه این رویداد خواهید بود. یکی از اقدامات سنجیده و شایسته برگزارکنندگان این رویداد، ایجاد محدودیت در پذیرش بازدیدکنندگان است که با هدف برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه و ارائه پرزنت‌های کامل و عالی و پذیرایی شایسته در خور حضار انجام می‌گیرد.

رویداد الیت هوم ۲۰۲۴ با کانسپت معماری پنت هاوس سوپر لوکس، در تاریخ ۵ لغایت ۹ آبان‌ ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاهی برج میلاد سالن A و B برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان آن، مهمانان دعوت شده از سوی شرکت‌های فعال در این رویداد هستند. تمامی مهمانان یا با کارت دعوت فیزیکی و یا با دریافت QR کد پس از هماهنگی روز و ساعت حضور، می‌توانند به این رویداد آمده و ضمن پذیرایی، از باکس پر رمز و راز الیت دیدن نمایند.

اگر شما نیز علاقه‌مند به تازه‌های معماری هستید و مایلید که جدیدترین دستاوردهای کمپانی‌های تراز اول صنعت ساختمان را از نزدیک مشاهده کنید، می‌توانید از طریق همین لینک نسبت به رزرو زمان بازدید از نمایشگاه، اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که فرصت برای رزرو بسیار محدود است؛ بنابراین اگر علاقه‌مند به حضور در رویداد الیت هوم ۲۰۲۴ هستید، هم‌اکنون اقدام کنید.


 

بهترین شرکت‌ های حاضر در نمایشگاه الیت هوم

پیش‌تر اشاره شد که شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، همگی از بهترین‌های حوزه فعالیت خود هستند. این شاید جزو معدود نمایشگاه‌هایی است که تنها بهترین‌ها امکان حضور در آن را یافته‌اند. استانداردهای سخت و حساسیت بالای برگزار کنندگان، موجب شده که در هر حوزه، بهترین شرکت فعال در ایران قادر به حضور فعال در نمایشگاه باشد. در این‌جا، برخی از شرکت‌های حاضر در رویداد الیت هوم ۲۰۲۴ را به شما معرفی خواهیم کرد:

تاریخ برگزاری نمایشگاه الیت هوم تهران مشخص شد!!

پولادسازه:

یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده اسکلت فلزی و انواع سازه فولادی در کشور، شرکت پولاد سازه است که در این نمایشگاه حضور فعال داشته و اسکلت فلزی سازه ساخته شده را به اجرا در آورده است. این شرکت، پروژه‌های موفق بسیاری در شهرهای مختلف ایران به خصوص در شهرهای شمالی کشور اجرا کرده و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساخت اسکلت فلزی در شمال کشور به شمار می‌رود.

شرکت پولاد سازه با در اختیار داشتن تیمی متخصص از مهندسین جوان و خلاق در بخش طراحی نقشه و یک تیم اجرایی قدرتمند و با تجربه، ترکیب برنده‌ای ایجاد کرده که بهترین نتایج را برای ساخت اسکلت فلزی ساختمان حاصل می‌کنند. داشتن دو کارخانه بزرگ ساخت قطعات اسکلت فلزی با استانداردهای بین‌المللی نیز، ظرفیت تولید و کیفیت کار را به غایت بالا برده تا در مجموع، پولاد سازه را به بهترین شرکت ساخت اسکلت فلزی ساختمان تبدیل کند.

اجرای صفر تا صد اسکلت فلزی ساختمان و سازه مربوط به نمایشگاه که باید در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن انجام می‌شد، خود گواهی بر سرعت عمل و کیفیت کار شرکت پولاد سازه است. همچنین در غرفه ۱۴ نمایشگاه که مربوط به شرکت پولاد سازه خواهد بود، جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی‌های مربوط به ساخت سازه‌های فولادی برای بازدیدکنندگان به نمایش در خواهد آمد.

وبسایت:

poolad-sazeh.com

برند یاماها:

یکی دیگر از شرکت‌های نام‌آشنای حاضر در رویداد الیت هوم، شرکت یاماها است که تمامی تجهیزات صوتی و تصویری نمایشگاه را تامین می‌کند و برای ارائه مدرن‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری و تکنولوژی‌های وابسته به این صنعت در ساخت ساختمان‌های لاکچری در نمایشگاه، غرفه مخصوص خود را خواهد داشت. شرکت طاهر قشم، نمایندگی رسمی یاماهای ژاپن در ایران، بانی حضور فعال یاماها در الیت خواهد بود.

تاریخ برگزاری نمایشگاه الیت هوم تهران مشخص شد!!

بتن اکسپوز - بروتال بتن:

شرکت بروتال بتن، یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده و مجری انواع بتن درجای اکسپوز، در نمایشگاه الیت به عنوان مجری کف و دیوارهای سازه و همچنین با ارمغان جدیدترین و مدرن‌ترین سازه‌های بتنی سبک مخصوص نما و کف ساختمان، حضور فعال خواهد داشت. این شرکت محصولات متنوعی مانند پله‌های بتنی، پنل‌های طرح‌دار مخصوص نما، اکسپوز درجا، جی اف آر سی، انواع سیستم‌های روشنایی پیشرفته ادغام با بتن، انواع سازه‌های فلزی کانسپتیو و... را به شکلی نوآورانه و مدرن، تولید و اجرا می‌کند.

وب سایت:

brutal-beton.com

بازرگانی آداک - قفل و دستگیره هوشمند:

گروه بازرگانی آداک با بیش از چهار دهه سابقه درخشان در حوزه سیستم‌های امنیتی ساختمان، یکی دیگر از شرکت‌ کنندگان این رویداد مهم است. آداک را می‌توان یکی از شناس‌ترین برندهای حوزه ایمنی ساختمان در بخش قفل و دستگیره هوشمند دانست که تا کنون پروژه‌های بزرگ و مهمی را در سرتاسر ایران به انجام رسانده و به نوعی، در این حیطه بی‌رقیب است. جدیدترین محصولات آداک در نمایشگاه الیت هوم مورد استفاده قرار گرفته و در غرفه این شرکت نیز، نوین ترین دستگاه‌های تامین امنیت یک پنت هاوس سوپر لوکس را از نزدیک شاهد خواهیم بود.

وبسایت:

adaklock.com

صنایع روشنایی نورانه:

گروه صنعتی نورانه، طراح و تولید کننده انواع چراغ‌ها و روشنایی ساختمان است که بیش از نیم قرن سابقه درخشان در این زمینه دارد و از جمله شرکت‌های پیشرو در حیطه روشنایی ساختمان است. این شرکت که همواره نوین‌ترین و مدرن‌ترین محصولات روشنایی ساختمان را در ایران تولید و عرضه می‌کند، یک‌بار دیگر توانسته جلوتر از زمان و جغرافیا عمل کند و برای اولین بار، از سیستم اِیر مولتی تِرک رو نمایی کند. این سیستم که در رویداد الیت هوم نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، می‌تواند تحولی دوست داشتنی در حوزه روشنایی ساختمان باشد.

وبسایت:

nooraneh.com

تاریخ برگزاری نمایشگاه الیت هوم تهران مشخص شد!!

ونوس شیشه:

کارخانه ونوس شیشه، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده انواع شیشه ساختمان است. از اعتبار و بزرگی شرکت ونوس شیشه همین بس که تمام شیشه‌های برج میلاد، بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب پروفسور سمیعی و باغ کتاب تهران را به تمامی این شرکت تولید و اجرا نموده است. حضور فعال این کارخانه در رویداد الیت و استفاده از مدرن‌ترین نوع شیشه ساختمان یعنی شیشه‌های High performance در این نمایشگاه، جلوه خاصی به نمایشگاه پیش رو خواهد بخشید.

وبسایت:

venusglass.net


 

سقف متحرک بام‌تک:

یکی دیگر از شرکت‌های موفق و درخشان در صنعت ساختمان که در نمایشگاه الیت هوم حضور فعال دارد، شرکت بام تک است. این شرکت، تولید کننده و مجری انواع سازه‌های سقف متحرک است که تا کنون، برای چندین پروژه کوچک و بزرگ در سطح کشور، سازه‌های سقف متحرک را طراحی، تولید و اجرا نموده است. اجرای انواع سقف و دیوار متحرک، انواع سایه‌بان‌های متحرک و سقف‌های هوشمند، تخصص این شرکت است. جدیدترین محصولات و دستاوردهای شرکت بام تک را می‌توانید در نمایشگاه الیت هوم و در غرفه مربوط به این شرکت، مشاهده کنید.

وبسایت:

bamtechco.com


 

جمع بندی:

رویداد الیت هوم ۲۰۲۴، رویدادی متفاوت در کانسپت معماری و صنعت ساختمان است. رویدادی که به زودی در محل نمایشگاه‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و بازدید از شگفتی‌های آن، برای همه به صورت عمومی میسر نخواهد بود. اگر شما نیز از جمله علاقه‌مندان به تازه‌های معماری و صنعت ساختمان هستید، بهتر است که هر چه سریع‌تر نسبت به رزرو روز و ساعت بازدید از محل دبیرخانه این نمایشگاه، اقدام نمایید.


 

کد خبر: ۳۰۸٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha