۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
تعدادی از بازی‌های جدید تلگرام که ارزش پیگیری دارند

تعدادی از بازی‌های جدید تلگرام که ارزش پیگیری دارند

با پیشرفت‌های اخیر در چند ماه گذشته، تعداد بازی‌های تلگرام به شدت افزایش یافته و اکوسیستم بازی‌های زنجیره TON وارد مرحله‌ای بی‌سابقه از رونق شده است.

با پیشرفت‌های اخیر در چند ماه گذشته، تعداد بازی‌های تلگرام به شدت افزایش یافته و اکوسیستم بازی‌های زنجیره TON وارد مرحله‌ای بی‌سابقه از رونق شده است. به‌طور کلی، در حال حاضر حداقل بیش از ۱۰۰ بازی مینی در تلگرام فعال است و پیش‌بینی می‌شود این تعداد در چند ماه آینده به بیش از ۲,۰۰۰ برسد. بازی های تلگرام نه تنها توجه بسیاری از بازیکنان را جلب کرده‌اند، بلکه همچنین مورد توجه تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان قرار گرفته‌اند. تیم خبری نیپوتو چندین بازی تلگرامی را که به تازگی راه‌اندازی شده و دارای تیم و پس‌زمینه‌های تأمین مالی قوی هستند، برای معرفی به شما انتخاب کرده است.

بازی‌های گامبل (Gomble Games )

تعدادی از بازی‌های جدید تلگرام که ارزش پیگیری دارند

از زمان انتشار، بازی‌های تلگرام گامبل در یک هفته ۲۰۰,۰۰۰ بازیکن جذب کرده است. این بازی برخی از گیم‌پلی‌ها را بر اساس بازی‌های کلیکی اضافه کرده‌اند. در اینجا گیم‌پلی‌های اصلی آورده شده است:

  • وصل کردن تخم‌مرغ‌های در حال سقوط: بازیکنان باید تخم‌مرغ‌های در حال سقوط را به هم متصل کنند تا امتیازهای بالاتری کسب کنند.
  • استفاده از مشت‌ها: با استفاده از مشت‌ها برای هم زدن تخم‌مرغ‌ها، می‌توانید ترکیب‌های جدیدی کشف کنید.
  • کلیک روی “دریافت”: از طریق ترکیب‌ها امتیاز تخم‌مرغ کسب کنید.
  • استفاده از امتیازهای تخم‌مرغ: از امتیازهای تخم‌مرغی که به‌دست می‌آورید برای تکمیل بازی‌های بینگو و باز کردن پرندگان جدید استفاده کنید.
  • جمع‌آوری پرندگان: تجربه بازی خود را با جمع‌آوری و ارتقای پرندگان بهبود دهید.

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند با استفاده از Punching، Dropping و Staking پرندگان، توکن‌های $winG کسب کنند: بازیکنان می‌توانند با استیک کردن پرندگان، از یک استخر توکن $winG به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار بهره‌مند شوند. مقدار توکن $WORM استیک شده تعیین‌کننده مقدار پاداش‌های $winG است. بازیکنان همچنین می‌توانند با استیک کردن $WORM، از یک استخر توکن $winG به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار بهره‌مند شوند. هر بازیکن می‌تواند حداکثر ۶ پرنده را در مجموعه خود ثبت کند و پاداش‌ها بر اساس سطح کلی پرندگان محاسبه می‌شود.

پشتیبانی سرمایه‌گذاری بسیار قوی است و شامل مؤسسات معروفی مانند بایننس، هاستد، انیموکا، پالیگان و آپتوس می‌شود.

بیشتر بدانید: ایردراپ گربه‌ها (CATS)در تلگرام به ۲۰ میلیون کاربر رسید

بازی Wizzwoods

تعدادی از بازی‌های جدید تلگرام که ارزش پیگیری دارند

Wizzwoods پروژه‌ای است که توسط تیم Tabichain (که ۲۶ میلیون دلار جذب کرده است) پرورش یافته و انتظار می‌رود NFTها بر روی berachain منتشر شوند. در این مرحله، اقلام پرداختی در بازی محدود به سکه‌های طلا است، اما در آینده، جادوگران NFT برای بازیکنان قابل ساخت یا معامله خواهند بود.

Wizzwoods یک بازی شبیه‌سازی مدیریت کارخانه ساده است که شبیه xpet است، اما با گیم‌پلی غنی‌تری، و همیشه یک بازی تلگرامی "بی‌فکر" نیست.

در ابتدا، بازیکن یک جادوگر کوچک و برخی منابع اولیه را به‌صورت رایگان دریافت می‌کند. با کلیک بر روی آیکون جادوگر در سمت راست، جادوگر را انتخاب کرده، روی "کار" کلیک کنید و سپس کارخانه را انتخاب کنید تا شروع به کار کند. در ابتدا، تنها می‌توانید کارخانه قارچ در سمت چپ را انتخاب کنید. پس از جمع‌آوری قارچ برای چند دقیقه، می‌توانید خانه خود را ارتقا دهید، به صفحه دستاوردها وارد شوید تا سینه گنج را دریافت کنید و جادوگران و سکه‌های نقره بیشتری به‌دست آورید. سپس ادامه دهید تا از این منابع برای ارتقای جادوگران جدید استفاده کنید و به‌تدریج برنده شوید.

پس از ارتقای خانه، حداکثر تعداد جادوگرانی که می‌توانند کار کنند نیز افزایش خواهد یافت. بسته هدیه مبتدی تنها ۰.۹۹ دلار است و شامل ۱۰۰۰ سکه طلا، یک جادوگر یک ستاره (توانایی آن ۱۰۰۰ برابر جادوگر رایگان است)، یک جعبه منبع مبتدی و یک جعبه دکوراسیون نقشه می‌شود که پرداخت با $TON و $NOT را پشتیبانی می‌کند. سکه‌های طلا در بسته هدیه مبتدی می‌توانند برای ارتقای سریع جادوگر استفاده شوند و می‌توانند به حدود سطح ۱۰ ارتقا یابند.

بازی موز

بازی تلگرامی موز، یک بازی کلیکی که در اوایل ژوئن در استیم به موفقیت رسید. نسخه اصلی این بازی توسط یک فرد آلمانی ساخته شده است. کسانی که قبلاً درباره آن مطالعه کرده‌اند، باید بدانند که روش انجام این بازی کلیکی موز بسیار مشابه با NOTCOIN است. در آن زمان، همه فکر می‌کردند که این روش بازی برای زنجیره TON بسیار مناسب است. بازی موز در استیم محبوب است: موز به موفقیت رسیده و بیش از ۷۵۰,۰۰۰ نفر آنلاین هستند.

اکنون این بازی تلگرامی کلیکی واقعاً به زنجیره TON آمده است. گیم‌پلی به این صورت است که بازیکنان باید موزها را ضربه بزنند، جمع‌آوری کنند، کلیک کنند و تجارت کنند تا جوایز PEEL و USDT را به دست آورند، وظایف اجتماعی را کامل کنند، موزها را با امتیازها ارتقا دهند و پوسته‌ها را تغییر دهند. موزهای نادر می‌توانند حداقل به قیمت ۵۰۰ دلار فروخته شوند.

تیم بازی موز نیز یکی از دلایل اصلی جلب توجه این بازی است. این بازی به‌طور رسمی توسط CARV، یک شرکت داده لایه‌ای مدولار بازی و هوش مصنوعی با تأمین مالی ۴۹ میلیون دلار توسعه یافته است. CARV همچنان در صنعت بازی‌های بلاکچین شناخته شده است. در تأمین مالی سری A امسال، مؤسسات شرکت‌کننده شامل IOSG Ventures، Consensys و OKX Ventures هستند. سابقه تأمین مالی این تیم بسیار خوب است.

موز یک قدم مهم برای CARV برای ورود به اکوسیستم TON است. CARV قصد دارد پروتکل داده لایه‌ای مدولار خود را به TON منتقل کند تا قابلیت دسترسی به داده‌های شخصی و راه‌حل‌های محاسباتی و ذخیره‌سازی محرمانه را برای پروژه‌های ساخته شده بر روی TON فراهم کند. در آینده، بازی‌های بیشتری و بازیکنان نه تنها تجربه حفاظت از حاکمیت داده‌ها را در بازی خواهند داشت، بلکه از ارزش اشتراکی که داده‌ها به همراه دارند نیز بهره‌مند خواهند شد.

بازی‌ آکدو(Akedo)

تعدادی از بازی‌های جدید تلگرام که ارزش پیگیری دارند

بازی‌ تلگرامی آکدو نیز یک بازی کلیکی است، اما ویژگی آن استفاده از تصاویر زیبا از سگ‌هاست. پس از ورود به بازی، بازیکنان می‌توانند با کلیک کردن، پت NFT تلگرام به نام آکدوگ را به دست آورند و آن را جمع‌آوری، ادغام، پرورش و تجارت کنند تا توانایی‌های آن را تقویت کرده و در نبردهای شدید شرکت کنند.

شایان ذکر است که تیم آکدو از شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر وب ۳ به نام (Open Platform (TOP سرمایه‌گذاری دریافت کرده است. TOP پیش از این از بسیاری از پروژه‌های پیشرو در اکوسیستم تلگرام حمایت کرده است، از جمله کیف پول( Tonkeeper، Ston.fi (DEX با بالاترین حجم معاملات در TON، پروتکل استیکینگ Tonstakers و همچنین مینی بازی های Notcoin، Pluto.Visio (پلتفرم تولید شده توسط Catizen) و GetGems. علاوه بر این، تیم تلگرام همچنین ارتباط نزدیکی با TOP دارد.

به گزارش The Block، تیم آکدو پیش از این در توسعه بازی‌های شناخته‌شده‌ای مانند "PUBG Mobile"، "League of Legends"، "AFK Arena" و "Rise of Kingdoms" مشارکت داشته است. اگرچه مبلغ این سرمایه‌گذاری فاش نشده است، اما قابل پیش‌بینی است که آکدو از حمایت TOP در شبکه توسعه‌دهندگان TON و منابع اکولوژیکی بهره‌مند خواهد شد.

کد خبر: ۳۰۸٬۰۸۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha