۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
تحلیل و بررسی بهترین دستگاه جوجه کشی خانگی در بازار

تحلیل و بررسی بهترین دستگاه جوجه کشی خانگی در بازار

بهترین دستگاه جوجه کشی خانگی در بازار، باید قابلیت بهره وری بالا و کنترل دقیق فرآیند جوجه کشی را داشته باشد.

به گزارش بازار، بهترین دستگاه جوجه کشی خانگی در بازار، باید قابلیت بهره وری بالا و کنترل دقیق فرآیند جوجه کشی را داشته باشد. ضمن این که باید ابعاد و ظرفیت مناسبی هم برای استفاده در داشته باشد. دستگاه جوجه کشی داتیکس ۵ از شرکت بلدرچین دماوند، یکی از بهترین انتخاب های حال حاضر است. اگر تصمیم بر خرید دستگاه جوجه کشی خانگی را دارید، در این راهنما همراه ما باشید تا با ویژگی های کلی چنین دستگاهی آشنا شده و بررسی دستگاه داتیکس ۵ را هم ببینید.

با در نظر گرفتن تنوع گزینه های پیش رو، شاید پیدا کردن بهترین دستگاه جوجه کشی کمی چالش برانگیز به نظر برسد. اما موقع خرید این دستگاه باید چند نکته را در ذهن داشته باشید تا انتخاب ها محدودتر شوند.

مهم ترین قابلیت هایی که باید در دستگاه جوجه کشی خانگی به دنبالش باشید، شامل موارد زیر است:

  • کنترل دقیق دما و رطوبت
  • ظرفیت مناسب برای انواع تخم ها
  • تهویه مناسب
  • سیستم چرخش اتوماتیک تخم ها
  • هشدار دما و رطوبت
  • بدنه قوی

بهترین دستگاه جوجه کشی خانگی ایران

یکی از بهترین انتخاب های حال حاضر که قابلیت‎ های بالا را یکجا ارائه می دهد، دستگاه جوجه کشی داتیکس ۵ ( DATIX ۵) است که جدیدترین نسخه سری داتیکس کارخانه بلدرچین دماوند محسوب می شود. یک دستگاه جمع و‍ جور ۵۶ عددی که از نظر فضای مورد نیاز و ظرفیت، برای جوجه کشی خانگی ایده آل است.

با خرید دستگاه جوجه کشی داتیکس، چند مزیت را در اختیار خواهید داشت که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

ظرفیت دستگاه جوجه کشی داتیکس

این دستگاه فقط مختص تخم مرغ نیست. تخم کبک، بوقلمون، اردک، غاز، قرقاول، بلدرچین، قوغاز و حتی پرندگان زینتی مانند عروس هلندی، طاووس، خروس لاری و... را می توانید با بالاترین راندمان در این دستگاه به جوجه تبدیل کنید. در جدول زیر ظرفیت این دستگاه را برای انواع پرندگان محبوب می بینید:

نوع تخم

ظرفیت

مرغ

۵۶ عدد

اردک

۵۰ عدد

بوقلمون

۴۲ عدد

کبک

۱۰۰ عدد

بلدرچین

۱۵۶ عدد

غاز

۳۰ عدد

قرقاول

۱۰۰ عدد

سیستم کنترل دستگاه جوجه کشی داتیکس

بهترین دستگاه جوجه کشی خانگی در بازار مستلزم کنترل دقیق دما و رطوبت است. در دستگاه داتیکس ۵، یک سیستم کنترل الکترونیکی Micro SMD دارید که با ترکیب سنسورهای دیجیتال و آنالوگ و بهر ه مندی از پروتکل های PID، به صورت مستمر بر این دو متغیر نظارت دارد.

نکته حائز اهمیت در این سیستم کنترلی، تفاوتی است که مونتاژ این برد با سایر بردها دارد. برای مثال وجود یک سنسور پشتیبان یکی از این تفاوت ها است که در دستگاه های دیگر طراحی نشده است.

دو سنسور SHT و NTC به صورت هم‎ زمان در دستگاه داتیکس ۵ طراحی شده که NTCسنسور اصلی و SHT سنسور پشتیبان است. دقت این سنسورها در حد یک دهم درجه سلسیوس است. این شیوه مهندسی دقت و طول عمر دستگاه را بالا برده است.

تحلیل و بررسی بهترین دستگاه جوجه کشی خانگی در بازار

گردش هوا در دستگاه جوجه کشی داتیکس ۵

دمای جوجه کشی در مورد تخم های مختلف و در دوره های ستر و هچر متفاوت است. اما وقتی دمای مناسب را تنظیم می کنید، این دما باید ثبات بالایی داشته باشد و در تمام قسمت های دستگاه و برای همه تخم ها هم یکسان باشد. وجود یک فن گردش دما هم شاید بتواند دما را تا حد زیادی یکنواخت نگه دارد؛ اما تعبیه ۴ فن ۱۲ ولتی پر قدرت در دستگاه داتیکس ۵ ( DATIX ۵)، باعث شده که گردش دما به بهترین شکل انجام شود.

دستگاه داتیکس ۵، به عنوان بهترین دستگاه جوجه کشی خانگی در بازار، با برق شهری ۲۲۰ ولت کاملاً سازگار است. اما حتی در نبودِ برق نیز می تواند با باطری خودروی ۱۲ ولتی کار کند. برای این کار لازم است باطری را به یک اینورتور مبدل برق ۲۲۰ به ۱۲ ولت متصل و دستگاه را روشن کنید. اگر شارژ باطری کامل شود، دستگاه با همین شارژ تا ۲۴ ساعت روشن خواهد ماند.

چرخش تخم ها در دستگاه جوجه کشی داتیکس

سیستم اتوماتیک چرخاننده تخم (راک یا ترنر) در دستگاه جوجه کشی داتیکس ۵ تخم ها را از پهنا به صورت ۳۶۰ درجه و رفت و برگشتی می چرخاند. سیستمی که حرکت یکنواخت و آرام خود را به صورت ۲۴ ساعته حفظ می کند و احتمال خرابی آن بسیار پایین است.

خرید دستگاه جوجه کشی داتیکس

دستگاه جوجه کشی خانگی داتیکس ۵، ترکیبی از دقت، ایمنی، کاربری آسان و قابلیت کنترل هوشمند است تا بستر دستیابی به بالاترین راندمان را فراهم کند. این دستگاه از مجموعه بلدرچین دماوند، با ۵ سال پشتیبانی تأمین قطعات و یک سال گارانتی واقعی همراه است.

برای سفارش این محصول می توانید از وب سایت بلدرچین دماوند دیدن فرمایید. برای دریافت مشاوره یا پاسخ سؤالات خود نیز کافی است با شماره ۰۲۱۷۷۹۵۵۴۵۱ در تماس باشید.

تحلیل و بررسی بهترین دستگاه جوجه کشی خانگی در بازار

کد خبر: ۳۰۷٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha