۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
همراه اول، بزرگترین برند ایرانی حاضر در جیتکس

همراه اول، بزرگترین برند ایرانی حاضر در جیتکس

نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ در دبی، که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری جهانی است.

به گزارش بازار، نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ در دبی، که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری جهانی است، به عنوان پلتفرمی برای نمایش آخرین نوآوری‌ها در حوزه‌های مختلف تکنولوژی از جمله هوش مصنوعی، امنیت سایبری، بلاکچین، فین‌تک و شهرهای هوشمند شناخته می‌شود. این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۸ اکتبر در مرکز تجارت جهانی دبی و بندر دبی برگزار می‌شود و بیش از ۴۰ سالن نمایشگاهی را در بر خواهد گرفت. در گزارش پیش رو قصد داریم به بررسی وضعیت و ظرفیت‌های موجود در این نمایشگاه پرداخته و از اهمیت حضور بزرگترین برند ایرانی حاضر در این رویداد یعنی شرکت همراه اول در سومین سال پیاپی و تاثیر این حضور در ارتقای کلی صنعت ICT در کشور بگوییم.

بررسی وضعیت و ظرفیت‌های موجود در نمایشگاه جیتکس
جیتکس امسال با تمرکز بر موضوع “تسریع دیجیتالی‌سازی صنعتی و هوش مصنوعی” برگزار می‌شود و نه نمایشگاه همزمان را شامل می‌شود، این نمایشگاه‌ها عبارتند از Expand North Star بزرگترین رویداد جهانی برای استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران، Future Blockchain Summit بررسی پیشرفت‌های بلاکچین و ارزهای دیجیتال، Fintech Surge معرفی نوآوری‌های فین‌تک، Cyber Valley امنیت سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی، GITEX Impact تمرکز بر فناوری‌های سازگار با محیط‌زیست و تغییرات اقلیمی، Future Urbanism شهرهای هوشمند و پایدار، GLOBAL Devslam گردهمایی توسعه‌دهندگان و تکنولوژیست‌ها، Marketing Mania فناوری‌های جدید بازاریابی و AI Everything کاربردهای پیشرفته در هوش مصنوعی.
این نمایشگاه برای کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و متخصصان فناوری فرصتی بی‌نظیر فراهم می‌کند تا با رهبران صنعت و سیاست‌گذاران از بیش از ۱۸۰ کشور جهان ارتباط برقرار کنند و از آخرین تحولات تکنولوژی و راه‌کارهای دیجیتالی برای رشد و توسعه کسب‌وکار بهره‌مند شوند. جیتکس ۲۰۲۴ همچنین بر فناوری‌های پایدار، مانند مراکز داده با مصرف انرژی بهینه و راه‌کارهای هوشمند برای توسعه شهری، تمرکز ویژه‌ای دارد، که نشان از تمایل امارات برای ایجاد شهرهای هوشمند و پایدار در آینده دارد.
در نتیجه، جیتکس ۲۰۲۴ فرصتی منحصر به فرد برای کسانی است که به دنبال دسترسی به جدیدترین پیشرفت‌های فناوری و ایجاد شبکه‌های تجاری در منطقه خاورمیانه هستند و می‌توانند از این نمایشگاه برای دسترسی به بازارهای جهانی استفاده کنند.
همچنین نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴، که در حال حاضر در دبی برگزار می‌شود، بستری برای تبادل مالی گسترده و انعقاد قراردادهای مختلف در حوزه فناوری و نوآوری فراهم آورده است. این نمایشگاه بزرگ‌ترین گردهمایی فناوری در خاورمیانه محسوب می‌شود و میزبان بیش از ۶۸۰۰ شرکت و ۲۰۰۰ استارت‌آپ از سراسر جهان است. هدف جیتکس فراهم آوردن فرصت‌هایی برای شرکت‌ها به‌منظور جذب سرمایه‌گذاری، گسترش همکاری‌های بین‌المللی و پیشبرد نوآوری‌ها در حوزه‌های کلیدی مانند هوش مصنوعی، امنیت سایبری و مدیریت داده است.

حضور همراه اول به عنوان بزرگترین برند ایرانی حاضر در رویداد جیتکس
به طور کلی، جیتکس ۲۰۲۴ فرصتی برای تسریع دیجیتالی شدن و تقویت اقتصاد دیجیتال در منطقه است و نقش مهمی در ایجاد همکاری‌های تجاری و تبادل دانش در سطح بین‌المللی دارد.
هر روز نمایشگاه به یکی از موضوعات محوری از جمله سرمایه‌گذاری در فناوری، هوش مصنوعی، امنیت سایبری، مراکز داده و فناوری‌های آینده اختصاص داده شده است. این رویداد به‌ویژه برای شرکت‌های ایرانی نیز فرصتی برای حضور و معرفی نوآوری‌های خود به سرمایه‌گذاران بین‌المللی فراهم کرده است. همراه اول نیز به عنوان یکی از شرکت‌های شرکت‌کننده از ایران، با هدف جذب سرمایه‌گذار و توسعه همکاری‌های بین‌المللی در این نمایشگاه حاضر شده است.
حضور همراه اول در نمایشگاه جیتکس فرصتی عالی برای ارائه دستاوردها و نوآوری‌های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است. این نمایشگاه نه تنها به معرفی محصولات و خدمات جدید کمک می‌کند، بلکه زمینه‌ای برای تبادل تجربه‌ها و دانش بین بازیگران اصلی این حوزه فراهم می‌آورد. با ارائه و نمایش دستاوردهای خود، همراه اول می‌تواند روندهای نوآورانه و راه‌حل‌های موفقیت‌آمیز را به دیگر شرکت‌ها و فعالان حوزه ICT منتقل کند. این امر به تقویت کل اکوسیستم کمک می‌کند و سبب رشد و توسعه بیشتر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران می‌شود.
به اشتراک‌گذاری این تجربه‌ها همچنین می‌تواند الهام‌بخش شرکت‌های کوچک‌تر و استارتاپ‌ها باشد تا با بهره‌گیری از این دانش و ارتباطات، کسب‌وکار خود را تقویت کنند و در نهایت، به توسعه کل اکوسیستم ICT ایران کمک کنند.

کد خبر: ۳۰۷٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha