۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
عملیات ساخت و ساز  ۸ هزار واحد مسکونی در زنجان آغاز شد
با دریافت تسهیلات مسکن روستایی؛

عملیات ساخت و ساز  ۸ هزار واحد مسکونی در زنجان آغاز شد

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: در سال جاری عملیات ساخت و ساز هشت هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی با دریافت تسهیلات مسکن روستایی آغاز شده است.

به گزارش بازار و به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه ای گفت: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی در سال جاری به ۸ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در سال جاری با کارمزد ۵ درصد تا سقف ۳۵۰میلیون تومان اعطا شده است.

وی بیان داشت: سهمیه زنجان در زمینه تسهیلات مسکن رو.ستایی در سال جاری ۱۱هزار و ۹۰۰ فقره می باشد که تاکنون ۹ هزار و ۲۳۳ فقره با بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات انعقاد قرارداد شده است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: در سال جاری عملیات ساخت و ساز هشت هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی با دریافت تسهیلات مسکن روستایی آغاز شده است، افزود: از این تعداد پنج هزار واحد مسکونی روستایی به بهره برداری رسیده است و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال تکمیل است.

خواجه‌ای، همکاری بانک‌های عامل با متقاضیان روستایی برای دریافت تسهیلات مسکن را امری ضروری دانست و گفت: در صورت همکاری بانک های عامل با متقاضیان روستایی، ما می توانیم تا پایان سال کل سهمیه استان که ۱۱ هزار و ۹۰۰ فقره می باشد را به بهره برداری برسانیم.

وی، احداث مسکن مقاوم و با دوام روستایی، تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی، تامین مسکن متناسب با نیاز روستائیان، حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها، تلاش در بهینه‌سازی مصرف انرژی در مسکن روستایی و ترویج فرهنگ بیمه به روستائیان را امری مهم و ضروری دانست.

کد خبر: ۳۰۷٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha