۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
فایننشال‌تایمز پیش‌بینی کرد: اوکراین تسلیم می‌شود

فایننشال‌تایمز پیش‌بینی کرد: اوکراین تسلیم می‌شود

فایننشال تایمز با اشاره به آنچه «تغییر تدریجی رویکرد اوکراین و متحدانش در جنگ با روسیه و عقب‌نشینی از خواسته‌های قبلی» خوانده، از آماده شدن زلنسکی برای عقب‌نشینی از خواسته‌های خود در این جنگ خبر داد.

به گزارش بازار، روزنامه انگلیسی «فایننشال تایمز» با اشاره به آنچه «تغییر تدریجی رویکرد اوکراین و متحدانش در جنگ با روسیه و عقب‌نشینی از خواسته‌های قبلی» خوانده است، از آماده شدن زلنسکی برای عقب‌نشینی از خواسته‌های اصلی خود در این جنگ خبر داده است.

در گزارش فایننشال‌تایمز می‌خوانیم که اوکراین و متحدان غربی آن رفته‌رفته به این موضوع پی برده‌اند که باید وارد مذاکرات با روسیه شده و کیف هم باید فکر پس گرفتن مناطقی که از دست داده را از سرش بیرون کند. به نوشته این روزنامه «رویکرد در واشنگتن و برخی پایتخت‌های غربی و همچنین مراکز تصمیم‌گیری در دولت کیف رو به تغییر است.»

در توضیح این تغییر رویکرد به این موضوع اشاره شده است که کیف و متحدانش به این نتیجه رسیده‌اند که عزم‌شان برای بیرون راندن ارتش روسیه از اوکراین، محقق نخواهد شد و از این رو، با کمال بی‌میلی پی برده‌اند «رسیدن به توافقی که براساس آن بخش عمده این کشور دست نخورده بماند» می‌تواند بهترین ماحصل باشد.

کد خبر: ۳۰۷٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha