۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ سفیر شایسته اقتصادی ایران

شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ سفیر شایسته اقتصادی ایران

در نخستین گردهمایی بزرگ پیشرانان و سرآمدان اقتصاد ایران با عنوان مجمع جهانی دیپلماسی برند، شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان سفیر اقتصادی ایران معرفی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور برندهای معتبر در صنایع مختلف و با رویکرد شناسایی و معرفی شایسته ترین بنگاه های زنجیره ارزش اقتصاد ایران با همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه های صنعتی خواجه نصرالدین طوسی و صنایع و معادن ایران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با تبریک این موفقیت گفت: بر اساس ارزیابی های کمیته علمی مجمع جهانی دیپلماسی برند ، این شرکت پالایشی با توجه به حضور موثر و مولد در توسعه زنجیره ارزش ملی و تاثیر گذاری در بازارهای منطقه ای و جهانی ، به عنوان یکی از سفرای اقتصادی ایران معرفی و صلاحیت آن در سطح اشتهارد تایید شد.

دکتر احمد هاشمی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی کمیته علمی ایم مجمع، شرکت پالایش نفت بندرعباس در در ارتقاء شاخص های افزایش و بهبود کیفیت تولید، انرژی و محیط زیست و حرکت در جهت تکمیل زنجیره ارزش افزوده با توجه به طرح ملی ارتقای کیفیت محصولات سنگین و همچنین توجه به ایفای مسئولیت های اجتماعی برگزیده شد.

وی بیان داشت: کسب این موفقیت از یک مجمع جهانی، نشان‌دهنده‌ی استراتژی صحیح در چشم انداز شرکت پالایش نفت بندرعباس و اجرای طرح های توسعه با نگاه به آینده و ایجاد ارزش افزوده بیشتر و تلاش‌های صورت گرفته در دیپلماسی اقتصادی و برندینگ است.

گفتنی است، مجمع جهانی دیپلماسی برند در راستای تدوین سند راهبرد ملی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیره‌های ارزش راهبردی برگزار شد و در آن، موضوعاتی همچون ایجاد نظام حکمرانی مشوق برندسازی ملی، امکان‌سنجی ایجاد کمیته ترویج و توسعه برند ملی ایران و تبیین فرصت‌های توانمندسازی صنعتی ایران از طریق تقویت دیپلماسی اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۳۰۶٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha