۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۶
تویوتا روزانه ۸۰۰ دستگاه کمری می فروشد| نگاهی به آمار فروش بزرگترین خودروساز دنیا
بازار خبر می دهد؛

تویوتا روزانه ۸۰۰ دستگاه کمری می فروشد| نگاهی به آمار فروش بزرگترین خودروساز دنیا

براساس اعلام شرکت خودروسازی تویوتا، این برند ژاپنی در بازار آمریکا روزانه ۸۰۰ دستگاه کمری و ۶۴۸ دستگاه کرولا می فروشد، در حال حاضر روزانه ۱۲۸۳ دستگاه رآو۴ در بازارهای جهانی عرضه می کند.

امید محمدی؛ بازار: شرکت خودروسازی تویوتا اخیرا نتایج عملکرد سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ میلادی در آمریکا را منتشر کرده است، براساس این موضوع کمری به عنوان سدان پر فروش بازار مذکور شناخته می شود. زیثرا این سدان خوشنام و خانوادگی همچنان در حال صعود فروش در بازار آمریکا است، این خودرو در ماه میلادی گذشته (سپتامبر) با افزایش ۴.۴ درصدی فروش به رکورد عرضه ماهانه ۲۲ هزار و ۹۳۴ دستگاه رسید. در سال میلادی جاری بیشتر از ۲۲۷ هزار و ۵۷۶ دستگاه کمری در قاره آمریکا به فروش رفته است.

مراکز تحلیل و بررسی در آمریکا اعلام کردند که تویوتا روزانه به طور میانگین ۸۳۳.۶ دستگاه کمری در این کشور می فروشد

مراکز تحلیل و بررسی در آمریکا اعلام کردند که تویوتا روزانه به طور میانگین ۸۳۳.۶ دستگاه کمری در این کشور می فروشد. کارشناسان معتقد هستند که اگر فقط روزهای کاری را حساب کنیم، رقم فروش بسیار بیشتر نیز خواهد بود. لازم به ذکر است که در برخی از ایالت های آمریکا نمایندگی های تویوتا می توانند روزهای یکشنبه نیز فعالیت داشته باشند، بنابراین آمار فروش بسیار بیشتر از رقم اعلامی خواهد بود.

تویوتا روزانه ۸۰۰ دستگاه کمری می فروشد| نگاهی به آمار فروش بزرگترین خودروساز دنیا

فروش کرولا در ماه میلادی گذشته(سپتامبر) با افزایش فروش ۶.۹ درصدی به رقم عرضه ۱۷۷ هزار و ۹۲ دستگاه رسید. بنابراین تویوتا روزانه ۶۴۸.۶ دستگاه کرولا می فروشد

از پر فروش ترین محصول تویوتا چه خبر؟

تویوتا کرولا نیز مانند کمری محصولی پر فروش در دنیا است، در حال حاضر کرولا را به عنوان پادشاه فروش خودرو در دنیا می شناسند. این خودرو در ماه میلادی گذشته(سپتامبر) با افزایش فروش ۶.۹ درصدی به رقم عرضه ۱۷۷ هزار و ۹۲ دستگاه رسید. بنابراین تویوتا روزانه ۶۴۸.۶ دستگاه کرولا می فروشد، برخلاف کمری که سدان فول سایز شناخته می شود؛ کرولا اخیرا دستخوش تغییراتی قرار گرفته که آن را به یک هاچ بک اسپرت در تیپ جی آر تبدیل کرده است.

تویوتا روزانه ۸۰۰ دستگاه کمری می فروشد| نگاهی به آمار فروش بزرگترین خودروساز دنیا

تویوتا روزانه ۱۲۸۳ دستگاه رآو۴ در دنیا به فروش می رساند که طی ۹ ماه اخیر سال میلادی جاری موفق به فروش ۳۵۰ هزار و ۳۳۱ دستگاه از این خودرو شده است

تب و تاب شاسی بلندها در دنیا

پیشتر اشاره شد که تویوتا در فروش خودروهای سدان و هاچ بک موفقیت های داشته است، بزرگترین خودروساز دنیا(لقب شرکت خودروسازی تویوتا از نظر تیراژ تولید و فروش) برای محصول رآو۴ که یک اس یو وی سایز متوسط دو دیفرانسیل شناخته می شود، سهم بازار قابل توجهی دارد. رآو۴ در ۹ ماه اخیر سال میلادی جاری موفق به فروش ۳۵۰ هزار و ۳۳۱ دستگاه شده است. کارشناسان معتقد هستند که تویوتا رآو۴ نسبت به سال گذشته با رشد فروش ۱۵.۷ درصدی مواجه شده است. بنابراین می توان گفت تویوتا روزانه ۱۲۸۳ دستگاه رآو۴ در دنیا فروخته است.

این آمار فقط بخشی از موفقیت های شرکت خودروسازی تویوتا طی ۹ ماه اخیر سال میلادی جاری است، این شرکت سال گذشته از برند تویوتا ۹ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۱۳۷ دستگاه و از برند لکسوس ۸۲۴ هزار و ۲۵۸ دستگاه خودرو به بازارهای جهانی عرضه کرده است. رشد فروش ۱۳۲ درصدی تویوتا در سال ۲۰۲۳ سبب شد تا بزرگترین خودروساز ژاپن برای چهارمین سال به عنوان بزرگترین خودروساز دنیا شناخته شود.

کد خبر: ۳۰۶٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha