۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
باید تکالیف قانونی بر زمین مانده را انجام دهیم| نظارت بانکی براساس اصول بیست وپنجگانه کمیته بال باشد
دکتر محمدجعفر ایرانی:

باید تکالیف قانونی بر زمین مانده را انجام دهیم| نظارت بانکی براساس اصول بیست وپنجگانه کمیته بال باشد

دکتر محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون درافتتاحیه همایش بازرسان این بانک گفت: شما بهترین ابزار کنترلر، آموزش و ناظر بانک هستید.

به گزارش بازار، دکتر محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون درافتتاحیه همایش بازرسان این بانک گفت: شما بهترین ابزار کنترلر، آموزش و ناظر بانک هستید.

عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره با حوادث اخیر منطقه و ترور رهبر جنبش مقاومت حزب الله لبنان گفت: هرچه جلوتر می رویم به رهنمود واینده نگری امام راحل که اسراییل را غده سرطانی نامیدند بیشتر پی می بریم.
دکتر ایرانی افزود: منطقه در حال دگردیسی و تغییرات اساسی در حوزه ژئوپلتیک و قدرت است و حتما نظام بانکی و اقتصادی هم باید آرایشی متناسب داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در واقع نقش بی بدیل شما، کمک به سلامت، شفافیت و توزیع عادلانه منابع و سرمایه های مادی ومعنوی سازمان می کند.

دکتر ایرانی بااشاره به تاکیدات رییس جمهور گفت: همانگونه که بارها ایشان تاکید و اذهان داشتند، ما قانون و تکلیف احصایی کم نداریم پس باید تلاش کنیم تا همین تکالیف قانونی مغفول و بر زمین مانده را انجام دهیم.

این مدیر ارشد صنعت بانکی افزود: بازرسان مطابق تکالیف بیست وپنجگانه تدوین شده در کمیته بال ۱ و ترسیم خط و مشی و سیاستگذاری گروه ۱٠در سال ۱۹۹۷ باید با بومی سازی ان در همان چارچوب ومسیر حرکت کنند.
این حقوقدان افزود: بازرس، بازپرس نیست و باید شان، جایگاه، فلسفه و ماموریت بازرس چنان دقیق تدوین گردد تا واحدها و مدیران مورد بازرسی از حضور بازرسین استقبال کنند.

دکتر ایرانی گفت: همواره تاکید کرده ام که بالاترین، ارزشمندترین و بی همتاترین سرمایه ی بانک ما، همین سرمایه غنی انسانی است که قدردان یکایک ان هستیم.

همچنین در این برنامه سرهنگ پاسدار جعفری فرمانده سپاه محمدشهروماهدشت با دعوت دکتر محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در نشست سالانه بازرسان این بانک شرکت و به تحلیل جبهه مقاومت و تحولات منطقه پرداخت.

کد خبر: ۳۰۶٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha