۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ بانکی در یزد| هلدینگ پتروشیمی پیگیری شود
استاندار یزد:

ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ بانکی در یزد| هلدینگ پتروشیمی پیگیری شود

یزد- استاندار یزد با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ بانکی در استان، گفت: افزایش حجم سرمایه‌گذاری در حوزه‌های پتروشیمی، نساجی، زنجیره ارزش معدن و... باعث رونق یزد خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان یزد که با هدف بررسی وضعیت منابع و مصارف بانک های استان و نحوه حضور بانک ها در نمایشگاه تامین مالی و فرصت های سرمایه گذاری یزد برگزار شد، اظهار کرد: برای پیشرفت و توسعه استان هر مدیر بانک باید یک مدیر سرمایه‌گذاری باشد و در جذب و هدایت منابع فعال عمل کند.

وی با تاکید بر ضرورت ارزیابی حجم سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ نظام بانکی در یزد گفت: متاسفانه مسئله سرمایه گذاری هلدینگ پتروشیمی بانک ملی در استان یزد مصوبه سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۶ و نیز در حوزه‌های نساجی، زنجیره ارزش معدن، کشاورزی و... هنوز پیگیری نشده است.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به لزوم استقبال و حمایت نظام بانکی از رویدادهایی نظیر نمایشگاه تامین مالی و فرصت های سرمایه گذاری یزد تصریح کرد: افزایش حجم سرمایه‌گذاری در استان‌ها باعث رونق بیشتر نظام بانکی خواهد شد.

وی با اظهار امیدواری نسبت به انتخاب مدیران توانگر و تحولی در نظام بانکی کشور عنوان کرد: یقینا در صورت کاهش رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان‌ها شاهد تحول در نظام بانکی نخواهیم بود.

کد خبر: ۳۰۵٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha