۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
تبلیغات بی هدف سود کوثر را ۷۵ درصد کاهش داد!
پول پاشی مشکوک برای تبلیغات 

تبلیغات بی هدف سود کوثر را ۷۵ درصد کاهش داد!

بیمه کوثر بیش از ۱۳۶ میلیارد تومان برای آگهی تبلیغات و هدایا هزینه کرده همین موضوع باعث شده که سود سهام شرکت نسبت به سال گذشته یک چهارم شده‌است.

بازار؛ گروه بورس: درآمد بیمه کوثر روند نزولی پیدا کرده‌ است. به طوری که در سه ماهه نخست سال جاری به ازای هر سهم ۹ تومان سود ساخته شده در حالی که در سه ماهه سال گذشته به ازای هر سهم ۴۴ تومان سود ساخته بود.

در دو سال گذشته بیش از ۱۳۶ میلیارد تومان برای آگهی تبلیغات و هدایا هزینه کرده است. در واقع شرکت بیمه کوثر ماهیانه حدودا ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و تقریبا روزانه ۲۲۰ میلیون تومان برای تبلیغات و هدایا پرداخت کرده است.

همچنین در حالی که سود خالص شرکت مذکور در سه ماهه ابتدایی امسال کاهش ۵۵ درصدی داشته و سود عملیاتی آن ۶۱ درصد افت نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل دارد اما هزینه تبلیغات آن طی مدت زمان مورد گزارش رشد داشته است.

علاوه بر موارد فوق در سال های گذشته مراجع قضایی ۳۵ میلیارد تومان از حساب های شرکت بیمه کوثر بابت اجرای احکام دادگستری برداشت کرده است که البته شرکت نسبت به این برداشت ها معترض و تاکنون پولها اعاده نشده است.

شرکت بیمه کوثر در ۹ ماهه گذشته حدود ۱۵ درصد بازدهی منفی داشته است درحالی که به نظر می‌رسد نماد کوثر نسبت به سایر نمادهای بیمه‌ای در چند سال گذشته عملکرد بسیار ضعیف تری از نظر بازدهی داشته و باید در روند صعودی قرار می‌گرفت اما تاکنون اینگونه نبوده است.

کد خبر: ۳۰۵٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha