۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های فارس آغاز شد
به‌منظور ذخیره‌سازی برای روزهای سرد

سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های فارس آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با تأکید بر تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌ها پیش از آغاز فصل سرما، از ارسال روزانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز به نیروگاه‌های این استان خبر داد.

به گزارش بازار به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری با بیان اینکه نیروگاه‌ها عمده‌ترین مصرف‌کننده و تحویل‌گیرنده سوخت در حوزه صنایع هستند، گفت: به‌طور میانگین روزانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز به چهار نیروگاه فارس بارگیری و تحویل داده می‌شود.

وی از ارسال روزانه سوخت دوم به نیروگاه‌های استان از شهریور امسال خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این روند بدون وقفه در حال انجام است و تا تکمیل ظرفیت این نیروگاه‌ها و پیش از آغاز فصل سرما نیز ادامه می‌یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با قدردانی از همکاری و تلاش‌های شرکت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش در چرخه سوخت‌رسانی، مبادی تأمین‌کننده سوخت دوم نیروگاه‌های فارس را استان‌های بوشهر، خوزستان و هرمزگان اعلام کرد.

طاهری در ادامه برگزاری نشست‌های هماهنگی با مبادی تأمین، انجام بازدیدهای مشترک با سازمان‌های ذی‌ربط و برنامه‌ریزی به‌منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی را از اقدام‌های مؤثر منطقه برای تأمین بموقع سوخت نیروگاه‌ها و کارخانه‌های سیمان استان برشمرد.

وی با تأکید بر تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌ها پیش از آغاز فصل سرما تصریح کرد: تاکنون حدود ۴۰درصد ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌های برق در استان تکمیل شده و نفت‌گاز مورد نیاز تا تکمیل ظرفیت ذخیره‌سازی به‌صورت روزانه ارسال می‌شود.

کد خبر: ۳۰۴٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha